Vierailija

Miten se toimii käytännössä? onko samanalaista kun esim oriflamella? eli on jakso jonka lopussa tehdään tilaus. Vai miten toimii?

Kommentit (5)

Mä olen ollut tässä 2 vuotta. Tässä pystyy olemaan joko harrastuspohjalta tai sitten useat tekevät ihan työkseen. Voit oikeastaan valita haluatko jälleenmyyjäksi, tuote-esittelijäksi vai lähdetkö vetämään omaa ryhmää. Sinut koulutetaan kyllä. Meillä on maahantuonti täällä Suomessa joten saadaan aina apua mikäli siltä tuntuu. Meillä on myös koulutuspäiviä 3-4 krt vuodessa Tampereella tai Turussa. Tai sitten sieltä maahantuonnista tulee ihmiset paikan päälle kouluttamaan. Ja tuotteet ovat luonnonkosmetiikkaa. Colose meikkaa ainakin Miss Baltic Sean tällä hetkellä ja muutamat muut missikisat. Suomessa toimii kolme maahantuontia. Itse toimin Nefer Cosmeticsilla. Ja jos tuntisin sut niin ja rekrytoisin sut niin saisin siitä tietty jotain etuja =). Tervetuloa jos innostuit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta en noita tilauspäiviä kyllä haluaisi. Joskus olen oriflamen meikejä myynyt ja ärsytti se päivämäärä aina että koska tilaus pitää tehdä.

Oliskohan toi coloce(vai mitenköhän se nyt kirjotettiinkaan) minulle hyvä? Mistähän siitä sais tietoa lisää?

t ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat