Vierailija

Taas alkoi oikein mietityttään että onko joku kummajainen. Meillä ei ole mitään vakuutuksia ja olen siihen sitten tyytyväinen kun saan lapselle puoliorvon eläkkeen ja lapsilisään yh-korotuksen. Asutaan vuokralla ja tulot aika pienet tällähetkellä joten kaikki" ylimääränen" tuntus heti perstaskussa.

Kommentit (6)

jonkin sortin henkivakuutuskin. Jos lapsi kuolee, niin minä olen edunsaaja. Exäni otti eron jälkeen itselleen henkivakuutuksen, jossa minä olen edunsaajana, jos hän kuolee. Exä halusi turvata meidän elämän, jos hän kuoleekin " ennen aikojaan" .

ymmärsinkö kuitenkin viestistäsi että miehesi elää, ja sulla kävi vain ajatuksissa että entä jos hän kuolee? Entä jos se oletkin sinä joka kuolet ensin? Tai lapsi? Hautajaiskuluihin ainakin ois hyvä olla jotain, mut ei meilläkään ole varaa mihinkään ylimääräiseen. Pitäähän valtio onneks huolen siitä että jokainen tulee haudattua kunniallisesti maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on tuon verran asuntolainaa ja haluan, että kuoleman sattuessa lapselle jäisi velaton asunto. Siis tavallaan haluan taata miehelle ja lapselle " ilmaisen" asunnon. Olemme avopari ja asunto mun nimissä kuten lainakin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat