Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (17)

vähintään kaksi haalaria. Koska ainakin meillä ulkoilut yleensä venyy tai käydään jossain ja sitten saattaa tarvita ruokaa. Ruoka saattaa sotata haalarin. Samoin lapsi saattaa sairastaa, astmainen lapseni oksentanut haalarinsa pesukuntoon useasti. Räkää saattaa valua, lapsi saattaa vaikka istua koirankakkaan tms. Ihan siksi, että joskus haalaria pestävä, on kaksi mielestäni minimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

-Kun pari haalaria on saanut aina käytettynä jostain kaverilta tai äitini ostanut kirppikseltä, mutta olen sitten kuitenkin itse ostanut uuden kun ne muilta saadut on ollut usein aika loppuunkuluneita, jostain rikki, saumat auki tms. Että lähinnä olleet varahaalareina.

Hanki yhdet uudet vaikka ja toiset käytetyt kirpparilta varahaalareiksi? Niin että on pesun ajaksi toiset tai jos sattuu vahinko kuivaksi opetellessa tms. Tai niin että toinen haalari ohuempi, jolloin saa vähän eri ilmoille eri vaatetusta.

Mutta mieluummin yksi kunnollinen, siisti, nätti ja ehjä kuin viisi vähän sinnepäin! Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Leikki-iässä varsinkin vanhat vaatteet ovat aikkas kuluneita jo toisen omistajan jälkeen...

Mikään rikas en ole, mutta panostan kunnon ulkoiluvaatteisiin. Me tosin olemmekin erittäin paljon ulkona. Samaten on talveksi kahdet kengät, goretexit loska kelille ja kuomat pakkasille.

kenkien täytyy säännöllisesti saada levähtää ja hengittää, talvella etenkin jalat hikoavat yms. huh. mulla taaperolla 3 kengät ja isommalla kahdet.

Viimetalvinen, kirpparipuku ja tälle talvelle hankittu uusi. Viimetalvisesta on polvet aika sökönä, käytettiin alkutalvesta päiväkodissa, samoin kirpparihaalaria, molemmat kosteussuojattuja. Nyt sitten pakkashaalari käytössä, nuo kaksi muuta jo huonokuntoisempaa.

Ja ostin taas uuden kosteussuojatun ensi talveksi, menee sit ton pakkashaalarin kanssa ensi talven pukuina.

Lisäksi meillä takki ja housut, lähinnä kaupassa käyntiä ja laskettelua varten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat