Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli...

Tuntuu, ettei miehille paljon mikään muu mitään merkkaakaan kuin, että nainen on hyvännäköinen. Päässä saa olla ihan tyhjää, mielenkiinnon kohteet saa olla täysin erilaiset samoin kuin arvomaailma. Farkkujen tuumakoko ja rintojen kuppikoko ovat tärkeämpi kriteeri parinvalinnassa.

En nyt sanoisi itseäni ihan kammottavan epämuodostuneeksi tai muutenkaan aivan järkyttäväksi ulkonäöltäni, mutta en kerta kaikkiaan halua perustaa suhdetta moisten seikkojen varaan.

Mitäpä jos ja kun eka ryppy/harmaa hius tms tulee? Sitten se on armotta kengänkuva kankkuun ja byebye? Miehet (sekä naiset) arvioivat kaikkia vain yleisen ulkokuoren perusteella, heitä edes tuntematta.

Noh, samapa tuo. En jaksa enkä uskalla toivoa, että jossain olisi kunnollinen mies, joka näkisi syvemmällekin. Minulle itselleni on tärkeintä se, mitä ihminen tekee ja mihin uskoo.

Jos näette jossakin miltei kolmikymppisen naisen haahuilemassa niin se olen minä. Niin se, joka ei enää jaksa rassata piilareita silmiinsä joka aamu miehiä miellyttääkseen vaan on hommannut silmälasit, joiden kehykset miellyttävät itseä. Jonka vaatteet kuvastavat omia vihreitä arvoja. Jonka hiustyyli vaihtelee mielialan ja kulloisenkin inspiksen mukaan, eikä muodin. Omannäköisenä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat