Vierailija

Kommentit (28)

Toinen oli yläasteella kuorossa ollessani. Joulujumalanpalvelus lähetettiin suorana meidän paikkakunnan kirkosta, jossa olin laulamassa. Toinen kerta oli eräässä suositussa kotimaisessa sarjassa, jossa olin kavereideni kanssa esittämässä ravintolan asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ala-asteella ollessa kuvasvat meidän pihaleikkejä uutispätkän taustalle koulussa siis. En muista, että mihinkä uutisiin, vissiin niihin 20:30.

Ja sitten toi joku nuortenohjelma vieraili lukiossamme useampia vuosia sitten. Olisko ne niitä yläasteen touhuja kuvannut, mutta samassa rakennuksessa oltiin ja siellähän minäkin vilahdin...

Myös ylä-asteella tehtiin koulunsisäistä tv-kanavaa ja sitten sielläkin olin pomppimassa.

Lehdessäkin musta ollut juttua, kolumni kirjoitettu minusta ollessani 2v. ;) Kouvolan Sanomiin. :D

ulkomaiselle kanavalle kaukaisessa maassa. Yhtä on näytetty myös Suomessa ns. sateliittikanavilla kauan sitten, en ole sitä itse nähnyt enkä halua nähdä.

Ja niitä kahta muuta vielä vähemmän. Puhun niissä huonosti vierasta kieltä ja toisessa jopa tanssin - huonosti. Onneksi on tosi epätodennäkäistä että kukaan Suomessa minut tunteva näkisi näitä koskaan.

Suomalaisessa telkkariohjelmassa en tietääkseni ole koskaan edes vilahtanut.

En ollut tiennyt kenenkään kyseistä ohjelmaa katsovan, joten hämmästys oli suuri, kun moni tuttu ja puolituttu tuli suureen ääneen ihmettelemään että sinähän olit telkassa :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat