Vierailija

Koot mitä sattuu ja osa vaatteista rikki tai muuten ERITTÄIN kulahtaneita. Lisäksi kutonut varmaan 30 paria villasukkia, eri kokoisia, osa liian pieniä jne. lapselle. Kyse ei ole ANTELIAISUUDESTA vaan siitä, kumpi mummo antaa ENEMMÄN... Aivan järkyttävän turhaa. Mies yrittänyt sanoa, että poika ei välttämättä tule käyttämään Barbie-paitaa, mutta kyllä kuulema käyttää...

En haluaisi olla kiittämätön, mutta hänkin voisi säästää eläkerahojaan vaikka johonkin hyödyllisempään...

Kommentit (5)

Välillä on ollut ihan lumppuja..Oon sanonut suoraankin että ei semmosia huonokuntoisia vaatteita tartte tuoda kun ei niitä tule käytettyä kuitenkaan.

Nyt ei ole enää ole tuonut tänne mutta mummolassa pitää sitten niitä varahousuina ja paitoina lapselle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...meidän lapsi kun ei käytä kirpparivaatteita tai ainakin ne täytyy olla tod. hyväkuntoisia!

Ihan pienen vauvan vaatteita olen kirpparilta kuitenkin ostanut.

Monesti hän kehuskelee, että ei taida tuo teidän poika edes keretä käyttämään kaikkia vaatteitaan... No ei tosiaan kerkeä ja osa suorastaan käyttökelvottomia. Mies puhunut asiasta suoraan hänen kanssa, mutta ei mee perille... JOS on pakko ostaa jotain niin ostaisi yhden tarpeellisen asian ennemmin kuin 50 kierrätykseen/jopa roskiin menevää :-(

ap

Mulla on sellanen täti, joka tyhjää kirpparit leluista ja lasten vaatteista ja tuo sitten meille. En vaan kehtaa sanoa, että ei kiitos.

En todellakaan halua, että meille tuodaan vaatteita, jotka ovat ihan nukkaisia ja muutenkin kulahtaneita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat