Vierailija

Jos olisi 100 prosenttisen varma ettet jäisi mitenkään kiinni. Ja kohdallesi olisi tullut fantasioittesi mies/nainen?

Sivut

Kommentit (32)

olen

eikä toisen mielipiteitä voi muuttaa, vaikka olen kaikkeni yrittänyt

se varmaan jotuu jo kotikasvatuksesta kuinka " likasena" seksiä on pidetty.

-mici-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sanoisin, ettei se niinkään ole siitä kiinnijäämisestä kiinni (kuka nyt kiinni haluaisi jäädä ja silti moni pettää) vaan periaatteesta ja luonteen lujuudesta.

Toinen pettää, vaikkei vastaantullut ole lähelläkään fantasiaa ja toinen ei petä, vaikka kohdalle osuisi unelmien täyttymys. Niin se vain on ja vaikea sitä on miksikään muuttaa.

niin jonkin verran mutta onko se hyvää jos saa työntää munan pimpsaa??

Sorry!! kaipaan hellyyttä ja hyväilyjä

suuseksiä ja muutakin kuin lähetyssaarnaajassa peiton alla

ja jos vaimoni ei anna nuolla niin minkä voin??

-mici-

Siis oikeesti. Mikä haaste on pettää puolisoaan??? Seksiä kyllä saa joka kuppilasta, jos todella haluaa. Enemmänkin tekis mieli kysyä, että miksi pitää pettää? Ja jos pitää pettää, niin miksi roikkua parisuhteessa, jossa ei selvästikään ole onnellinen???

En siis pettäisi. Tilanteita ja haluja on varmasti tullut kohdattua, mutta niitähän tulee joka suhteessa. Uskollisuus on paljon coolimpi juttu ;-)

vaikka jos olisi todella luotettava nainen joka kanssa voisi varastaa vaikka yön kerran pari vuodessa.

Se voisi pitää nykyisen liiton kasassa!!

olenko ajatukseni kanssa aivan " tyhmä"

naiset kertokaa voisitteko antautua seksiin ja pitää liiton kasassa??

-mici-

Meillä ei pettäminen tule kysymykseenkään.

Yksinkertaisesti sen takia, että minulla on pysyväislupa tehdä niin kuin minua huvittaa. Mutta kun ei ole huvittanut mennä vieraisiin 28 vuoteen...

Ei se sua onnelliseksi tee.

Tiedän, on vaikea lähteä, itsekin olen kitunut tässä pitkään, en seksin puutteesta vaan muista syistä. Ja vaikeammaksi on lähteminen tullut koko ajan (lapset, omaisuus).

Mutta haluan, että säilytät itsekunnioituksesi.

t: ystävä

Näin ainakin minä haluaisin. Me ollaan miehen kanssa juteltukin tästä, ja kumpikin on samaa mieltä, että mieluummin ero kuin pettämistä.

Lisäksi mieheni ei halua yhtä usein kuin minä ja nytkin yli 3 viikkoa olen ollut saamatta!

En silti petä, koska nykyään en voisi edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kuin mieheni kanssa.

Edes todella hyvän näköiset miehet eivät vain kiihota minua millään tavalla!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat