Vierailija

Siis anoppi haluaisi pojan yöksi hoitoon. Poika reilun 1v, ja on ollut omalla äidilläni parikertaa yökylässä.

Omaa äitiäni näemme ainakin 3 kertaa viikossa ja ovat tutumpia pojalle. Myös mieheni isä on pojalle tutumpi, sillä asuu lähellä ja näemme usein.

Anoppi asuu 100km päässä ja vaikka pyrimme mahdollisuuksiemme mukaan usein siellä käydä on hän pojalle kuitenkin paljon vieraampi. Vierastaa aina. Ja anoppi uuden miehensä kanssa ei kuitenkaan meillä käy, vaan tuo vierailu on meidän kontolla.

No mun pitäis vartavasten ajaa 100km edes takas viedäkseni pojan sinne hoitoon ja suraava päivänä tuo 100 edes takas hakeakseni poika sieltä. Siis yhteensä 400km.

Ja anoppi ei ymmärrä pojan tarvetta päiväunille. Toki tuon ikäinen ei aina helpolla nukahda ja hän sitten lopettaa nukuttamisen, pariin otteeseen on kokeillut ja itse olen sitten pojan nukuttanut. Ja sitä yöunille nukahtamista pelkään ettei nukahda ja mitäs sitten, yölläkö lähtisin ajamaan ja hakemaan kotiin tai jäädäkseni itse sinne.

Tiedän että hän tahtoisi pojan yöksi, mutta pelkään ettei siitä mitään tule. Ja anoppi kohta lahtaa mut kun hän ei saa yökylään. Oma äitini kun asuu tässä vajaa 10km niin hätiin ehtii milloin vain.

Ylireagoinko??

Kommentit (2)

Ja kaikki olemme yötä siellä olleet.

Mutta jospa ehdotan tuota, että tulisi meille hoitamaan ja me voisimme mennä tosiaankin syömään ja vaikka elokuviin tai vastaavaa

Kiitoksia ideasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat