Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli tarkoitan tässä sitä, että tuntuuko että joistain lapsista " uhkuu" vanhaa viisautta vaikka olisivat hyvin pieniä?

Mistä luulette että tämä johtuu? Itse olen kristitty ja silti minusta tuntuu, kuin jotkut lapset olisivat nähneet paljon elämää ennen syntymäänsä. Tajuatteko mitä tarkoitan?

Kommentit (15)

samanlainen erikoinen lapsi on esikoispoikani, pian 5v. moni on mulle, mm. hoidossa, ihmetellyt kuinka poika on jotenkin niin erilainen; sympaattinen, viisas, oikeudnmukainen, kaikkea sitä mitä pikkuveli ei ole! jotenkin tuntuu, ettei meidän esikoinen ole ikinä oikea lapsi ollutkaan?

Kätilökin ihmetteli yövuorossa kun vauva niin kehittyneen oloinen että katselee suoraan silmiin jo vastasyntyneenä!

Hiukan myöhemmin itse ihmettelin kun vauva tuntui seurustelevan vieressäni johonkin hiukan ylemmäs hymyili ja naureskeli kuin joku olisi jututtanut!! No ainahan nämä voivat olla silkkaa sattumaa, mutta uskon ettei elämä ole niin sattumanvaraista. Ja olen elämässäni törmännyt usein tähän että monet todella suuret asiat antavat vihjeitä. Viisaus ei ole itsestäänselvää ja se voi löytyä ihmeellisistä vähäpätöiseltäkin tuntuvista paikoista ja ihmisistä.

Nyttemmin tämä esikoislapsi on jotenkin syvällisempi kuin muut ikäisensä ja miettii ja ymmärtää asioita yllättävän paljon sekä ymmärtää ihmisten välistä sosiaalista kanssakäymistä erityisellä tavalla. Nuorempi veljensä on taas enemmänkin hyvin tavallinen lapsi, hänkin juuri tätä heti syntymästään. Tietysti kaikki äidit pitävät omia lapsiaan erityisenä, mutta silti...

Uskon vahvasti, että on olemassa paljon asioita joita emme silmin pysty näkemään, hulluuden ja viisauden raja on häilyvä ja pieni..

Ja apua saa elämäänsä vaikealla (tai muullakin) hetkellä kun vain pyytää ja hiljentyy kuulemaan. Seuraa merkkejä ja on uskollinen sydämelleen. Ei ole sattumaa etä tapaamme tietynlaisia ihmisiä tiettyyn aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Meilläkin lapset ovat sanoneet kaikenlaisia pikkuviisauksia, ja seuraavana päivänä olen kuullut saamoja lauseita muumipapan suusta.

Mä uskon, että tarkoitus on syntyä tänne puolelle niin monesti eri aikoina, että sielu kehittyy viisaammaksi ts. toteuttaa kultaista käskyä. Jokainen voi tuolla puolella valita haluamansa tyypin hahmon ja aikakauden, jotta voisi kehittyä tarpeeksi. Mutta synnyttyämme unohdamme tämän asian.

Kun kuolemme, sielu jatkaa tuonpuoleiseen, jossa elämä - sellaisena kuin me sen koemme täälläkin - jatkuu. Haluamamme ajan kuluttua voimme taas palata tänne puolelle uuteen hahmoon elämään ja viisastumaan.

Tuonpuoleisesta voi myös pitää tämänpuoleiseen yhteyttä selvännäkijän tai unien välityksellä. Myös muunlaisia viestejä voi välittää.

Vierailija:

Lainaus:

Eli tarkoitan tässä sitä, että tuntuuko että joistain lapsista " uhkuu" vanhaa viisautta vaikka olisivat hyvin pieniä?

Mistä luulette että tämä johtuu? Itse olen kristitty ja silti minusta tuntuu, kuin jotkut lapset olisivat nähneet paljon elämää ennen syntymäänsä. Tajuatteko mitä tarkoitan?

Lapsemme puhuu välillä ns. omituisia juttuja " monta sataa vuotta tapahtui sitä ja tätä. Kun äiti minä olin siellä enkeleiden luona, niin ne antoi mulle hunajaa. Vanhoina aikoina kauan kauan aikaa sitten tapahtui niin ja näin"

Osa menee varmasti mielikuvituksen piikkiin, mutta kukaan ei ole esim. hänelle puhunut, että hän olisi ollut jossain enkeleiden luona. Siksi en oikein voi olla uskomatta.

Lapsella ikää nyt 4v. mutta varsinkin 3veenä hän kovasti puhui noista " vanhoina aikoina" asioista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat