Vierailija

Yksi meidän rapun asukkaista polttaa tupakkaa rappukäytävässä ja sitten koko paikka haisee tupakalle :( Laittaisitteko lapun ilmoitustaululle vai antaisitte asian olla?

Kommentit (15)

Sinuna ottaisin yhteyttä talonmieheen tai isännöitsijään! Varsinkin kun et nyt tiedä kuka siellä polttelee. Sitten ilmoitustaululle tupakointi kielto-kyltti ja jokaiseen asuntoon tiedote, että muistattehan että tupakointi ei ole sallittua rappukäytävässä jne.. Vaikka itse tupakoinkin, ei tuollainen tulisi mieleenikään, että menisin tuohon rappuun tupruttelemaan! Huh heijaa sentään! Enkä kyllä polta asunnossakaan vaan partsilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siellä vetää röökiä ja sitten meet sanomaan sille suoraan. Aika vaikeeta mennä syyttelemään ketään, jos kukaan ei tiedä kuka se on.

Tupakkalain mukaan muuten sisään/uloskäyntiin on oltava 50m ennenkuin voi tupakoida - näin siis lain mukaan niin miksi esim kauppojen ovenpielissä on tuhkikset??????

tupakkavastainen

ei meillä ainakaan mitään palovaroittimia rappukäytävässä ole! Pitääkö siis lain mukaan olla? Täytyypi soittaa isännöitsijälle. Tosin silloin myös meillä varoittimet raikaisivat varmaan pari kertaa viikossa näiden kessuttelijoiden takia. Pari kertaa olen yllättänyt asukkaan sukkasillaan rappukäytävässä sauhuttelemassa ja silloin on kyllä saanut kuulla kunniansa. Nyt ovat siirtyneet siihen tyyliin, että roikkuvat rapun ulko-ovella (yleensä sukkasillaan) kuitenkin sisäpuolella mutta kun ovi käy rappukäytävässä siirtyvät oven ulkopuolelle. Ärsyttävää kun kotiin leijailee röökinsavua.

Se tuntuu liian vahvalta ollakseen ulkoa. Se haisee varsinkin silloin, jos menen jonkun toisen jälkeen rappukäytävään, viemään esim. roskia ja joku toinen on just tullut sisälle/mennyt ulos. (Lunta rapuissa).

Olin myös kerran just tulossa pyykkituvassa ja joku oli menossa ulos, niin tuon henkilön jäljiltä rapuissa haisi ihan tupakalle. Tulin pyykkituvasta pois vasta, kun henkilö oli ulkona eli en nähnyt kuka oli kyseessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat