Seuraa 

Vihdoinkin minäkin sain aikaiseksi kirjoitella. Pidemmän aikaa olen kyllä lueskellut muiden juttuja ja monista tullut viisaammaksi! Kovasti tämä raskaus yhdistää odottajia kaikissa vaivoissa ja ajatuksenkäänteissä. Mullakin yöunien risaisuus/vähyys ollut ehkä suurin huolenaihe.

Nyt parina päivänä mieltä askarruttanut aihe, jonka huomannut monien kohdalla. Eli mulla esikoinen (täyttää nyt tammikuussa jo 7v) syntynyt sektiolla tosi kimurantin raskauden (siitä vaikka erillinen tarina...) päätteeksi. Ja nyt huollettaa, et jos tämä menee yliaikaiseksi, tuleeko eteen käynnistämiskysymys. Kuulostaa siltä, et monissa sairaaloissa sitä vältetään jos takana sektio? Onko tietoa /kokemusta Keski-Suomen keskussairaalasta? En oikein neuvolasta saanut vastausta. En vielä (vaikka h-hetki kohta jo käsillä...?)sairaalasta kysynyt. Mulla ei estettä sinäällään pitäisi olla nyt alatiesynnytykselle, mut mietityttää vain aiempi sektion vaikutus. Olen siinäkin mielessä ensisynnyttäjän asemassa, kun aikaa kulunut niin paljon. Tässä raskaudessa kaikki muuten sujunut hienosti, lukuunottamatta tosiaan noita " tavallisia" vaivoja.

Kirpeitä pakkaspäiviä ja hyviä vointeja toivotellen! Itse toivon pysyväni " yhtenä" ensi vuoden puolelle....terveisin mahakas 38+6

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat