Vierailija

ei kuulu lasten vahtiminen tai yms. ei kertaakaan ole lapsia katsonut kuin yhdessä kanssamme. Niin olen päättänyt että jos ja kun anoppi on vanhainkodissa tms. käyn siellä vain katsomassa,en syötä en vie ulos pyörätuolilla enkä tee ns. hoivajuttuja,vaikka koulutukselstani voisinkin,olenko mielestänne julma,oikeudenmukainen vai kohtuuton?

Kommentit (14)

haittaa. En edes antaisi sellaiselle joka ei sitä halua. Ei se ole mummon velvollisuus. Ja tuohon ettet käy katsomassa vanhana ym.Niin noinko ajattelit katkeroitua moisesta?

.. onko anoppi sama kuin ilmainen lapsenvahti? eikö pelkkä hänen läsnäolonsa riitä? se että hän on olemassa ja rakastaa lapsenlapsiaan ja tulee teitä kaikkia tervehtimään? vai pitäisikö teidän jotenkin hyätyä hänestä, jotta saisi sinunlaisesi arvostuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minusta minullakin on oikeus olla tekemättä jotain jos toinenkin sanoo jotain,miksi minun pitäisi syöttää anoppia tai jotain muuta jos hän ei ole 3 lapsen lapseleen tehnyt sitä koskaan,

Itsekin olen kantanut kahvia, tiskannut jne. monet kerrat, kun anopilla tai apella on syntymäpäiväjuhlat. Kerrankin tukevasti raskaana väsyneenä jouduin sen tekemään.

Päivän aikana ei saanut muuta ruokaa kuin täytekakkuja ja muita makeita - ei edes lapset.

Minusta menimme itsekin niihin juhliin vieraaksi ja kenties auttamaan hieman, mutta ei palkattomaksi (ei edes ruokapalkkaa) orjatyövoimaksi.

Siis eihän se hänen asiansa ole jos sinä teit lapsia, eikä siis hänen velvollisuutensa niitä hoitaa. Aikanaan vaihtoi miehesi vaippoja ja hoiti hänet (ja mahdolliset sisaruksensa), eiköhän hän jo sillä ansainnut sen että saa hoitoa kun ei enää normaaliin elämään kykene omin avuin.

Ymmärrän, kyllä pointtisi. Anopin asia ei tosin ole hoitaa lapsia, mutta voisi toki kohteliaisuudesta ja omasta aloitteesta edes vähän jotain autella.

en tosin saata kuvitella, että olisin niin sydämetön, että jättäisin vanhuksen pulaan vain kettumaisuuttani.

mä ilmoittaisin tuon heti, jos vaikka sais jotain ajatusta kulkemaan anopinkin päässä:)

Tosin jos siitä teillä tulee perheriita niin sitten vois jättää sanomatta...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat