Vierailija

ja osa molempien vanhempien kanssa...

eikö ne yhtään aattele????

Kommentit (27)

Olin eilen jumbossa 2.5 kuukautisen vauvan kanssa..

Ja illallla kun uutiset hehkutti rs-virusta ja näytti kuvia sairaalassa olevasta vauvasta niin kyllä pisti vähän huolen pintaan...

Tosin oon itekki vähän kipee, liekö rsv vai mikä, kohta varmaan vauvallakin..

Toiset ne jaksaa aina kytätä ja päivitellä muiden tekemisiä.

Itsekin käyn Jumbossa vähintään kerran viikossa, enkä jaksa kytätä, minkä ikäisiä vauvoja kenelläkin on. Mitä se minulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Katsele ympärille ja mieti, mitä hyvää näät ja miten muutkin osaavat toimia oikein ! Elämästäsi tulee paljon mukavampi niin = MARINA SEIS! :P

eli miehen on pakko tulla mukaan kauppaan, ja vauvan myös.

harvat miehet osaa oikeita ruokia ostaa, itse ainakin tahdon aina kauppaan juuri siksi, että muuten unohtuisi takuulla jotain!

Vierailija:

Lainaus:

ja osa molempien vanhempien kanssa...

eikö ne yhtään aattele????

Oikein vauvat shoppailemassa. Ton mä olisin halunnut nähdä.

Kysyitkö niiltä milloin ne meinaa seuraavan kerran tulla vanhempien kanssa sinne, mä tulen nimittäin katsomaan. Oliko ne vanhemmat turvakaukaloissa vai kärryssäkö paskasine kenkineen istuivat.

ne vauvat ei missään kauppakeskuksen sisällä sitten ainakaan olleet käärittyjä toppavaatteisiin... :( Mikään ei voisi olla vaarallisempaa pienelle vauvalle kuin topata hänet hirmuisiin toppavaatteisiin ja pitää ne päällä jossain sisällä ja vielä vaunuissa! Siinä on kuulkaa mammat melkoinen riski tuottaa lapsoselle kuolema :( Joten muistakaa kun itsekin riisutte takkejanne ja valittelette että tuleepa tässä shoppailessa kuuma, ettei lapsennekaan joudu kärsimään kuumuudesta!!!!!!!!!!!! Tälläistä näkee aivan liian usein!!!!!! :((( Ihmekös että ne vauvat huutaa ja isommat lapset kitisee ja vinkuu kun on niin tuskainen olla :((((((

Mites muuten tietää mikä on vauvalla vialla. Aina lääkärissä tai neuvolassa voi pöpö tarttua. Ainakin meidän neuvolassa lääkäri tutkii vauvat ja lapset ihan neuvolassa ei terveyskeskuksen puolella.

2,5 kk rs-viruksen ja se oli ihan tavallinen flunssa. Geenit määrittelee sen kenelle se tulee pahana ja kenelle ei. Mutta siis toisen lapsen kanssa olinkin sitten jorvissa ja kyllä mä olen juuri sellainen joka katson vauvoja sanotaan nyt alle 1 kk:n ikäisiä ostoksille mukaan ottavia vanhempia pahasti. Eipä ole herkkua olla sairaalassa viikkoa ja mahdollisesti hoitaa astmaa seuraavat 18 vuotta.

Mutta jokainen tekee tyylillään, jos jollekin on elämän ja kuoleman asia päästä kauppaan vauvan kanssa niin siitä vaan. Harmittaa vähän lapsen puolesta, jos vaikka koko loppuelämää häiritsee tuo vauvana sairastettu rsv.. ja eipä se yhteiskunnallekaan mitään halpaa ole.

vastasyntynyt kuuluu minunkin mielestäni kotiin eikä kauppoihin kiertelemään ja itkemään pahaa oloaan. Mutta, tuollainen tapa näyttää nykyään olevan muodissa, että vanhemmat kuljettavat vastasyntynyttä mukanaan kaupungilla ja vievät vauvan mukanaan suurinpiirtein mihin tahansa (jotkut jopa ulkomaille, ruokaravintolaan jne.). Kun pitäähän heidän todistella että vauva ei muuta elämää millään lailla vaan sen voi ottaa mukaan joka paikkaan samaan tyyliin kuin esim. käsilaukun :)

isoveljeni hoiti kaikki kauppa-asiat puolestani. (en pelännyt virusta, vaan asuin syrjäseudulla ilman autoa ja kauppaan olisi tarvinnut mennä 3 eri bussilla). Käytiin vain ja ainoastaan isovanhempieni luona kävelyllä ja neuvolassa. Ei muita kontakteja. Eikä kukaan heistä edes ollut flunssassa. Silti vauvani sen RSV:n jostain sai. En sano, etteikö eristäytyminen voisi toimia, mutta meillä ei auttanut.

Ei viitsitä edes pahimpaan ale aikaan pysyä kotona vaan ne vanhemmat pitää raahata sinne ruuhkaan!!!

Oliko ne vanhemmat edes nuhaisia? Se tästä vielä puuttuisi jos vauva olisi vienyt kipeät vanhemmat kauppaan tartuttamaan muita!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat