Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen pettänyt vaimoani nyt puolenvuoden ajan ja nyt sain tietoon että minulla klamydia. Miten selittää vaimolle, että hänenkin pitäisi käydä testeissä.Auttakaa...

Kommentit (46)

Se, että mitä minä tekisin ihmiselle, joka lääkitsisi minua salaa, ei ole painokelpoista edes tällä palstalla. Ajattelepas, jos vaimosi saisi vaikka vaarallisen allergisen reaktion lääkkeestä yksin ollessaan, eikä tietäisi mistä se johtuu! JA ylipäätään et voisi olla varma, että vaimo syö/juo aina kaiken lääkkeen tai ettei hän maista makua. Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin yrittää uskotella saaneesi tauti ex-tyttöystävältä vuosien takaa piilevänä, vessanistuimesta tai olla mies ja tunnustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...minä myönnän, olen pettänyt sinua puolenvuoden ajan, minulla on tiivis suhde toiseen naiseen. En tiedä mitä tehdä, olen niin rakastunut sinuun kuin tähän toiseenkin. Toivon että voisimme keskustella asiat selviksi, anteeksi se minun lähteminen niin äkkiä silloin aamulla, niin ja tosiaan minulla on sitten klamydia, joten kannattaa sinunkin käydä testeissä. sopisiko meidän suhteeseen mitenkään kolmaspyörä, niinhän sinä itsekkin kerran sitä toivoit. Rakkaudella: provoilija

ps. Kiitoksia kaikille av:läisille kelle tämä meni täydestä, on ollut todella hauska lukea teidän viestejänne, palataan asiaan sitten seuraavan provo viestin yhteydessä, niin ja se oli sitten minun kirjoittama viesti " Mun elämä on pilalla!" viestikin. thanks :)

Mun kaverilta löytyi sattumalta klamydia pari vuotta sitten ja alkuperä edelleen tuntematon. Miehellä ei ollut, joten joko:

- kaverini oli saanut sen ennen suhteen alkua (ei pettänyt kertaakaan) ja se oli piilevänä ollut 4 vuotta. Jostain syystä mies ei saanut tai sai, mutta hoidatti salaa pois.

- Mies oli tuonut suhteeseen klamydian ja hoitanut omansa vaivihkaa pois. (mies pettänyt ainakin kerran)

Olen epäillyt jo jonkin aikaa miksi ei halua mua enää ja valittaa vaan väsymystään...

Kaipa sun on vaan kerrottava totuus. Eipä siinä muukaan auta. Eihän sun tartte kertoa, kenen kanssa olet pettänyt.

Vierailija:

Lainaus:

Syöt oman kuuriisi ja syötät vaimollesi hänen kuurinsa hänen tietämättään. Murskaat tabut ja sekoitat ne vaimosi ruokaan/juomaan. Vaimosi tulee hoidettua hänen ollessa autuaan tietämätön asiasta. Sitten vaan jatkat suhdettasi, mutta käytät jatkossa kortonkia.

Ei hyvää päivää mitä neuvoja=//

Tunnusta tekosi paskiainen!

Hoitamaton klamydia voi aiheuttaa lapsettomuutta!!!

Itse kärsin lapsettomuudesta, joka satuttaa itkettää ihan joka päivä. Jos syyksi paljastuisi (ei onneksi ole klamydiaa kyllä) miehen tartuttama tauti ja kertomattomuus, täyttyisin sellaisella vihalla, jolla saisi aikaan tappojälkeä ja erittäin pahaa mieltä.

... Mitenkähän saisin kaksi reseptiä lääkäriltä puhuttua, tai siis toinen, toinenhan mulla jo on. Toimiskohan tuo käytännössä? en haluaisi tätä toista" panoakaan" unohtaa, on niin mukavaa kun vaihtelu virkistää T:ap

Syöt oman kuuriisi ja syötät vaimollesi hänen kuurinsa hänen tietämättään. Murskaat tabut ja sekoitat ne vaimosi ruokaan/juomaan. Vaimosi tulee hoidettua hänen ollessa autuaan tietämätön asiasta. Sitten vaan jatkat suhdettasi, mutta käytät jatkossa kortonkia.

Olet vastuussa teoistasi, ja nyt saat niistä kärsiä!

Täältä et ainakaan sääliä saa.

Olisit ajatellut ennen kuin toiminut, mutta miehethän toimiikin alapään, ei yläpään mukaan.

Ajattele mitä kaikkea voi aiheuttaa naisellesi.

Jätä ennemmin kuin petät ja tässä tapauksessa vielä mahdollisesti sairastuta toisen. HÄPEÄ

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat