Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä kummitäti ihmetteli tätä, että vaipat on vielä yökäytössä. Kuulemma 3-vuotisneuvolassakin kysellään tästä asiasta.

Meillä on ollut jo kuivia öitä jonkun aikaa, kai se täytyy nyt vaan tempaista pois...

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päivävaipat ovat olleet pois muutaman kuukauden, ja nyt on yövaippa pysynyt pari viikkoa kuivana joka yö. Lähipäivinä yritetään jättää sekin pois. Yksilöllistähän tämä on, eikä mitään kilpajuoksua. Eivät ne kouluun vaipoissa kuitenkaan mene.

Mä en ainakana jaksa vertailla enkä stressata. Mulla 2.5v. poika ja ei käy edes potalla. En jaksa pakottaa. Olen ottanut asenteen että kyllä se joskus oppii. Välillä kokeilemme ja nyt yritämme välillä ihan pöntöllä. Mut jos ei vielä opi niin sit ei, mitä sitten!? Ei siihen lapsi kuole jos ei mene ihan normien mukaan!

Meillä on poika 4v. ja vielä pitää käyttää yövaippaa, koska aika usein on liru tullut :(

itse sanoo, ettei " silmät aukea yöllä, kun on pissahätä" .

Olivat tosin aamulla märkiä, mutta yhtenä iltana kokeilin ja ihan hyvin on mennyt. Kai se oli tottumusta osaksikin jo kuivana pysyvälle, kun ilman vaippaa heräsi potalle. Kantsii kokeilla.

Pojalla alkaa tuota ikää olemaan lähemmäs 3v, mutta vaippa on ja tiukasti! =/ Siitä kun ei suostu luopumaan vieläkään. Potalla käy päivittäin, mutta vaipat kastuu edelleenkin ja varsinkin yövaippa on aivan likomärkä! Olen yrittänyt houkutella jos jollakin keinolla että olisi ilman vaippaa, mutta ei niin ei. Kakkaa ei ole kertaakaan suostunut vielä pottaan tekemään. Näinköhän menee kouluunkin vielä pampersit jaloissa...? =S

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat