Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä tehdä? Miesystäväni on suomalainen julkisuuden henkilö, olen raskaana ja viikkoja jo 16. Mies ei tahdo lasta. Ei myöskään hänen " julkinen " tyttöystävänsä tosin molemmat ovat tietoisia raskaudesta, pysyvät silti yhdessä. Aion pitää lapsen. Mietin vain, miten kertoa lapselle joskus, että isi on julkkis muttei halunnut sinua...:((

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija:

Lainaus:

Tämäkin oli on/off-suhde josta lapsi sai alkunsa, mies on tunnetusti naistenmies joten mikä siinä on niin vaikea uskoa. Taidatte olla vaan kateellisia :(

ap

kunhan totesin että julkkismiehethän niitä pahimpia pukkeja on ja ei se sun lapses elämää pilaa jos siitä kerrot!

T:19

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Tämäkin oli on/off-suhde josta lapsi sai alkunsa, mies on tunnetusti naistenmies joten mikä siinä on niin vaikea uskoa. Taidatte olla vaan kateellisia :(

ap

En minäkään tunnustaisi...

Voi hyvinkin isää kiinnostaa lapsi myöhemmin kun media saa vihiä. Ei ehkä kehtaa jättää lasta oman onnensa nojaan. Sais niin ilkeitä kirjotuksia lehtiin. Aivan loistavaa! Saamme uudet lööpit lähitulevaisuudessa.

Kerro ihmeessä alkukirjaimet..ois kiva veikkailla

Tuskin se äijä niin helvetin kuuluisa on että sun lapsesi elämän ko. julkisuus pilaisi? Tuommoiset jutut unohdetaan vuosiksi, ehkä se joskus sitten putkahtaisi ulos, mutta siinäkin tapauksessa sun ja lapsen mielipidettä pitää kysyä.

Ei siinä sen kummempaa ole ollut. Nuori mies on komea ja luultavasti isänsä näköinen. Tuttavani ei tunnustanut minulle, kuka tämä kuuluisuus on, mutta poika on sen verran paljon erään erittäin tunnetun ihmisen näköinen, että taidan tietää, kuka on isä:)

Eräs minun ikäiseni (melkein 40v.) nainen taas saa katsoa isäänsä telkkarista harva se päivä. Ei hänkään mielestäni ole mitenkään kärsinyt siitä, että isä on kuuluisa ihminen, jonka puheita lainataan vähän väliä eri tilanteissa. Äiti on kasvattanut tytön yksin ja kertonut rehellisesti aikoinaan, kuka isä on.

ap

ap: miksi olet vihainen julkkis-isille? Etkös juuri SINÄ ole harrastanut seksiä ilman ehkäisyä??? Luulis olevan enemmän sun häpeä. Ja kyllä näitä haarojansa levittäviä julkkisten kanssa leikkiviä lentoharakoita löytyy haudoistakin joten siinä mielessä et varmasti ole ainoa. Jos mielestäni julkkikset eivät ole " niin täydellisiä" niin entä itse?? Raskaaksi voi kaiketi tulla ihan kaikenlaisesta yhdynnästä josta siitin menee emättimeen, vaikka vain vapunpäivän pikauinnille.

Lapsen äitinä sinun pitäisi varmasti tajuta asia ja ottaa jo tuossa vaiheessa vastuu käsiisi.

Minä en lukisi ainakaan tarinaasi mistään juorulehdestä. Olen senkin ajan lapsemme kanssa... joten sori, aiheesi on hieman vanhanaikainen.

Vierailija:

Lainaus:

Luulitko, että muuten ajattelisimme, että julkkikset on täydellisiä ja vikoja on vain meissä muissa.

Illuusio särkyi ;(

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat