Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen siis raskaana rv16 miehelle, jolla on tyttöystävä, ja joka ei halua lasta. Molemmat tietävät asiasta, heillä on ns. vapaa suhde. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia samasta tilanteesta. kiitos.

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvä, että olet kertonut tälle miehelle. Nyt vaan synnytät lapsen ja vaadit mieheltä elatusmaksua.

Et kai olettanutkaan, että mies eroaisi vaimosta sinun takiasi?

Vierailija:

Lainaus:

nainen käy itsekin vieraissa minkä ehtii, ovat kulissiliitossa! Sanon tyttöystäväksi, vaikka ovatkin naimisissa.

ap

Sen täytyy olla Räikkönen, eipä ole paljoa yhdessä edustanut Jennin kaa. Ja monet ovat epäilleet kulissiksi..

emme ole yhdessä.Tuommosissa jutuissa pitää tehdä niinkuin oma sydän sanoo,loppujen lopuksi tiedät itse mikä on oikea ratkaisu.Kaikki muu on epäoleellista,loppupelissä.Tsemppiä sinulle.

Minä olen ainakin raskaudesta sitä mieltä, että on aika pitkälle naisen vastuu tuleeko hän raskaaksi. Poikkeus tietty jos ehkäisy pettää. Mutta jos mies ei halua lasta niin onko sitä pakko hänelle tyrkyttää? En usko, että mies alunperinkään halusi kanssasi suhteen, sehän hänellä on jo. Nyt hän haluaa vaan paneskella muiden naisten kanssa.

Ainoa kysymys onkin, haluatko sinä lapsen. Jos haluat, ok. Minusta on turha lähteä miestä tuolla kiusaamaan. Itse olet tiesi valinnut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat