Vierailija

Typerästi ilmaistu, tiedän. Eihän tässä miesten äitejä olla ja sanella mitä mies saa tehdä, mutta en nyt paremminkaan osaa sanoa.

Minua nimittäin ahdistaa hirveästi se, että mies useimmiten töistä tullessaan körmähtää sohvalle 2-3 tunniksi. Minä olen kotiäitinä ja oikeasti kaipaan seuraa, etenkin nyt kun nuorin on kipeänä enkä pääse edes ulos, tai muualle missä olisi ihmisiä. Minullakin on raskas päivä lasten kanssa, minäkin kaipaisin lepotaukoa, mutta en silti pääse päiväunille. Mies ei tätä tajua ja tästä on kinattu niin kauan kuin muistan.

Onko teillä muilla tällaista?

Kommentit (14)

Hyvä kun annan istua 5 min rauhassa ;) Usein lähden samantien kun mies tulee kotiin omien harrastusten pariin. Et eipä siinä mies jouda nukkumaan vaan saa ruokkia lapsensa ja tehdä kotihommia!

Tasa-arvoa perkele!!

t. kotiäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

katsoo telkkaria ja kukkuu ja kolistelee, niin että häiritsee jo muitakin, sit aamulla herätys töihin ja palaa kuolemanväsyneenä sieltä, varsinainen noidankehä. Mun mielestä aikuisella terveellä ihmisellä yö on nukkumista varten.

Meillä tosin äiti nukkuu päikkärit töiden jälkeen! Eli herään aamulla noin klo 4 ja pääsen töistä kotiin klo 13. nukun noin kolmen tunnin päikkärit ja siten jaksan illalla valvoa ainakin kymmeneen =)

jos annan tuon miehen elää kuin pellossa, hän tekee sen. Jos en yhtään rajoittaisi hänen elämäänsä, olisi se seuraavanlaista: kaikki rahat kitarakamoihin, juhlisi paljon ja harrastaisi vielä enemmän, valvoisi yöt ja nukkuisi illat töiden jälkeen... Ei ole hauskaa, mutta kyllä täällä saa välillä aika poliisina olla...

On kotona parituntia aikaisemmin kuin minä ja kuulemma ottaa sohvalla nokoset. En kyllä ymmärrä miten pystyy siihen kun kersat mekastavat samassa huoneessa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat