Seuraa 

Mistä olette löytäneet taaperoillenne villaisia välihaalareita? Mitä maksoi? Ja jos vielä voitte kertoa merkin ja kokemuksianne, olen kovasti kiitollinen.

Kommentit (11)

Meidän lasten haalarit on ostettu Vapaa Valinnasta, mutta niitä liikkeitä ei ole koko maan kattavasti. Haalarit on täyttä villaa ja kestävät konepesun. Hintakaan ei ole mahdoton, tarkkaan en muista, vaan alle 30¿ kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jossain käsityölehdessä viime keväänä oli HELPPO malli. Mummo oli pojalle sadetta pitäessään mökillä neulonut villahaalarin =)

Haalari koostuu 4:stä eri kappaleesta: etu- ja takakappaleet + 2 hihaa ;) Ja kun sitä tarkastelin tuossa, niin ainaoikein- neuletta on koko puku - luulisin että osaisin itsekin moisen tehdä, vaikken mikään käsityöihminen olekkaan.

e.

Cittareista. Kannattaa tosiaan katsoa, ettei haalari ole sekoitehaalari (sellaisia nyt alessa esim. Anttiloissa), vaan ihan kunnon villaa ja mieluiten konepesun kestävä.

Viime talvena maksoin JJ:n haalarista 19.90e ja minusta se oli edullinen (110cm).

menee itse asiassa vieläkin :) ostin käytettynä huuto.netistä, maksoin 8e ja kunto täysin uutta vastaava.

toisena haalarina meillä on mun oma tekemä haalari, ei ole täyttä villaa kylläkään mutta hyvä on ollut silti.

itse olen käytettynä huuto.netistä tai täältä vauva-lehden sivuilta ostanut villavaatteita suht edullisesti. ne kun ei juuri käytössä kulu.

itse olen nähnyt villahaalareita tarjoustalossa, prismassa, cittarissa, jesper ja juniorissa,anttilassa, bobossa, h&m:llä jne.. hinta haitari on ollut n 15e-50e

Viime talvena ostin sieltä muksuilleni täys100% villaa olevat haalarit (toffeen väriset joiden hihoissa mustaa ja valkoista) ja ovat edelleen kuin uudet..

Maksoivat pienen alen jälkeen 35¿/kpl.

Nuutisen kutomo (Padasjoelta) kiertää laajasti Suomea erilaisilla markkinoilla myymässä laadukkaita ja istuvia villaneuleita, mukana myös lasten villahaalareita. Ohutta kokovillaa, konepestäviä. Meillä on esikoisella nyt toista talvea sama haalari käytössä, eikä uutta häpeä. Värivaihtoehdot muistaakseni perinteiset punainen, sininen ja luonnonvalkoinen.

Ostinpa myös itselleni sellaiset vanhanaikaiset puolipitkät villahousut, aivan ihanat talvikylmillä, kun ahteri meinaa aina jäätyä ensimmäisenä...

ruskovilla täysin uudenveroinen vieläkin vaikka secondhandista ostettu ja meillä kovassa jatkuvassa käytössä

jos useampi lapsi osta ruskovilla

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat