Vierailija

Kommentit (13)

Eli, jos syöttää lapsen niin voi syödä itse samalla. Jos ihan vauvasta kyse, niin tuskin pilttiä kelpuuttaa mutta voithan vaikka tehdä pari voileipää valmiiksi tai sanoa että voi tehdä itselleen leipää tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen toiminut MLL:n hoitajana noin kolme vuotta ja hoitanut kymmeniä lapsia eri perheissä. minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia lasten tai vanhempien kanssa. Hoitajiin voi luottaa ja toivottavasti luottamus toimii myös toisinpäin eli vanhemmat pitävät kiinni sovituista ajoista jne..

ruokailusta sanoisin sen että jos hoitaja on perheessä yli 4-5 tuntia, olisi hyvä varata ruokaa hoitajallekin.

Muistettehan myös että MLL:n hoitajat voivat vahtia lapsia myös illalla tai yöllä , jos vanhemmat haluavat esim. käydä tansseissa tai ravintolassa. Hinta on sama.

Muutamia vuosia sitten kävi ehkä 3 kertaa yksi tyttö, joka oli tosi kiva ja nyt on vuoden verran käynyt ehkä 1-4 kertaa kuussa kans tosi kiva opiskelijatyttö (23v). Teen vähän jatko-opintoja ja sitä varten meillä tää hoitaja käy. On yleensä aamuyhdeksästä johonkin kolmeen-neljään.

Hoitaja käy lasten kanssa läheisessä leikkipuistossa ja lämmittää sitten ruokaa kun tulevat. Olen yleensä tehnyt lämmitystä vaille valmiiksi ruoan. Välipalankin yleensä ehtivät syödä ennenkuin tulen.

Tämä meidän hoitaja on erittäin mukava ja luotettava. Lapset lisäksi tykkäävät hänestä tosi paljon. Olemme onnekkaita, kun olemme löytäneet hyvän hoitajan!

Eikä minusta se noin 5euroa per tunti ole todellakaan paljoa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat