Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sovittiin siis että tänävuonna ei rahaa taivaalle ammuta, ostettiin tähtitikkuja ja se kelpas muksuillekkin. Rakettirahoilla käytiin Edenissä ja syömässä tooosi hyvin. Ja nyt siiten tuo kehtaa mököttää että uusivuosi ei tunnu miltään kun ei ammuta raketteja, pienestä se on kiinni se ukonkin onni, hohhoijaa!

Kommentit (11)

No eihän se paljon maksa, mutta kun nimenomaan sovittiin koko perheen kanssa että ne rahat käytetään muuhun!Lapset ymmärtää mutta mies ei, että pitää tehdä valintoja ja me nyt ei valittu raketteja.Muutenkin ihan niuhottamisen ilosta minusta pöllöä ampua rahaa taivaalle. Juuri uutisissa sanottiin että suomalaiset käyttää 10 miljoonaa raketeihin!!!!Aika älytöntä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miehellä ei siinä vaiheessa ollut enää sanottavaa...

Miettikää minkä verran rahaa suomalaiset juovat kurkusta als, vetävät henkosia ym. Kyllä raketit kauneudellaan siinä hötäkässä on aika pieni ongelma.

Meillä nyt lähinnä tässä oli kyse opettaa lapsille että kaikkea ei voi saada, jos tekee tätä, rahaa ei välttämättä riitä johonkin muuhun hauskaan.Yleensä en vartioi mihin mies muutaman kympin laittaa. Se tässä vain huvitti että meillä juuri se " aikuinen" ei nyt hokannut " opetusta" .

Meillä 10v poika suuttu ja lähti kesken rakettien ampumisen kotiin koska!!!Mies jälleen riehaantui ja hihhuloi, huuteli kokoajan tyyliin täältä lähtee ja nyt on paras ja apua.!!! Itteänikin hävetti.

kiitos vinkistä! Täytyykin miehen omaatuntoa kolkutella, kun ois halunnu raketteja, mutta mä en niistä tykkää, niin täyttkin sanoa että laittais ne rahat jemmaan ja vihdoin joskus lähettäis kahdestaan johonkin, SIIHEN kun ei ole ikinä rahaa ja 700 euron autoon ois taas löytynyt rahaa, se auto olis siis tullu mulle, että hyväntahtosesti mies ajatteli, mut mä olisin halunnu sen yhteisen viikonlopun, mut siihen ei sit ollutkaan rahaa.. voivoi..

Kuulostaa aika lapselliselta,et jos miehes rupeaa mököttaa jostain

ilotulitus raketeista,kun ette niitä hanki!

Tosin ei pari pientä rakettia paljoa maksa....

En ehkä osta rakettejä uudeks vuodeks,saa nähdä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat