Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Toinen lapseni oli täysimetyksellä 6kk ja nyt vielä imetän kiinteän lisäksi. Koskaan milloinkaan ei ole suuni ollut näin huonossa kunnossa. Minulta on hoidettu jo kolme reikää, hammaskivet ja nyt on ien tulehdus !!! Kylmän ja kuuman vaihtelut vihloo ja juuria kolottaa....

Harjaan, lankaan ja syön purkkaa, mutta silti....

Ensimmäisen kanssa ei ollut tälläisiä " lieve ilmiöitä" .

ARGGGG !!! menee hermot !!!

Kommentit (4)

Mulla oli jo ennen muksun syntymää monta reikää hampaissa (odotusaikana siis) ja niitä sitten alettiin paikkaileen synnytyksen jälkeen, kun istuminen hammaslääkärin tuolissa onnistui paremmin :)

Kysyin tätä reikiintymisen ja imettämisen yhteyttä toisiinsa. Hammaslääkäri sanoi ettei imettäminen itsessään lisää tai tee reikiä. Vaan se millä ITSE täytät lisääntyneen energian tarpeen imettämisen aikana. Eli karkkipussit piiloon ja ruisleipää tilalle ;)

Ite täys imetin 6 kk ja osaimettämistä toiset 6 kk päälle.

-HN-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi jonkun mainitsemat omat syömistottumukset vaikuttavat varmastikin enemmän kuin imetys sinänsä. Imetyksessä kalsium-varastot toki kulkeutuvat osittain vauvalle, joten kalkkivalmiste saattaa olla eduksi sinulle. Luusto ja kynnetkin siitä tykkäävät!

Mulle kävi ihan samoin. Varmaan myös raskaudella on vaikutusta ja sillä oksentelulla. Mulle tuli raskauden alusta imetyksenä päättymiseen 9 reikää...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat