Vierailija

Kuulin eräältä tutulta, että lapsia (etenkin poikia) oli uhkailtu sillä, että hoitotäti tulee pussaamaan.

Kommentit (15)

kuulemma päiväkodissakin tätien kanssa pussailee, en ole tarkemmin kysellyt pussaavatko suulle vai poskelle. Olettaisin että poskelle, mutta eipä tuolla nyt niin ole väliä. Ja tosiaan, isommille pojille se " tuun ja pussaan" toimii varmaan tosi hyvänä pelotuskeinona. : ) Parempi tuollainen kuin huutaminen ja rähjääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja yksi heistä aina halailee poikaani ja joskus jopa pussaa.

Poikani vaan tykkää kun saa huomiota ja ei se minuakaan varsinaisesti haittaa, mutta vähän kummastuttaa.

vaikka selkäsaunalla kuin pussaamisella. Pojathan ovat tietyssä iässä sellaisia, etteivät millään anna pussata ja tuolloin se pussaamisella " uhkailu" on leikkiä, ei mitään muuta.

Niinkuin omiakin lapsia. Isompia en pussaile, mutta pieniä kyllä jos vaikka on surku. Tuttu uhkailu tuo " tuun ja pussaan" -jos vaikka nukkarissa levotonta. Kyllä rauhoittuu tupa heti ; )

Joku lapsi on joskus yrittänyt pussata minua suulle, varmaan niinkuin omien vanhempiensa kanssa tekee, mutten ole antanut. Olen vain kääntänyt pään ja pusu on mäjähtänyt poskelle.

Ei tuossa minun mielestäni mitään pahaa ole.

Ja se " tai mä tuun ja pussaan" on vitsi, jolle nauretaan kikatetaan ja juostaan kijuen karkuun. Olettepa tosikkoja!

T: Toinen päiväkodin täti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat