Vierailija

Kommentit (17)

Minulla tosin eka kesti 24½ tuntia (yksi vauva)

Toinen synnytys tasan 10 tuntia (yksi vauva)

Kolmas synnytys 1 tunti20 minuuttia (yksi vauva)Käynnistetty

Neljäs synnytys 1 tunti 30 minuuttia (kaksoset)Käynnistetty

Sektiovauvoja ei kukaan

Eka synnytys oli kaksoset joten ei tarvinut itse tehdä mitään ku tytöt työnsivät toisensa ulos ja b-vauva oli niin pieni et se hulahti vain ulos.

toka ja kolmas paljon pahempia vaikka vain yhtä sain tehdä!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

se onkin jo ohi. Mutta itse ponnistaminen ei tunnu sen helpommalle oli sitten eka tai kymmenes.. Ja joka kerta on erilainen!

enkä revennytkään ollenkaan. Ekalla kerralla sain läjän tikkejä.

Yhtä hitaita muuten oli noi synnytykset mulla. Jätettiin myös hiukan " heitteille" synnärillä, kun kätilö varmaan ajatteli, että pärjäämme miehen kanssa kahdestaan..

No, ainakin toisella kerralla tietää mihin on menossa. Mutta sen millaista se kipu on, muistin vasta synytyshuoneessa. Ja silloin oli katumus myöhäistä. Iski kyllä kaamea olo siinä vaiheessa, kun TIESI mitä oli tulossa eikä tosiaankaan voinut kun kärsiä!

Kesti alle kolme tuntia ja kun pahimmat supistuskivut tulivat ei enää voinut ottaa epiduraalia, jonka ehdin saamaan ekassa synnytyksessä (se kesti vajaat 6 tuntia).

Toka synnytys ei ekaan verrattuna tuntunut missään.

Eka synnytys käynnistettiin ja kivut olivat yhtä helvettiä. Onneksi en joutunut 4 tuntiä enempää kärsimään. Noiden käynnistyssuppareiden jälkeen ne luomusupparit ei oikeesti tuntunut miltään.

Kun hoitajat sanovat että kannattaa kävellä eikä jäädä makaamaan niiden supistuksen aikana niin heita kannattaa totella. Toisen lapsen synnytyksessä makasin paikallani monta tuntia ottaen supistuksia vastaan ja synnytys ei tuona aikana edennyt vähääkään ja sitten minut laitettiin kävelemään, aukesin puolessa tunnissa 8cm ja se oli yhtä tuskaa.

kolmannessa avotarjonta ja paraservikaali yhdessä veivät ponnistustarpeen mennessään ja koetapas siitä sitten ponnistaa isopäistä pojannassikkaa maailmaan :(

Neljännessä häntäluu murtui rajussa ponnistusvaiheessa (4min) ja avautumisvaihe oli vajaat 2 tuntia

Lisäksi leikattiin. Tokasta vain 4 tikkiä. Selkeästi 1. hankalampi synnytys.

Aika paljon on tuttavapiirissä ollut 1. lapsen synnytyksessä imukuppisynnytyksiä. Itsellä ei onneksi, lapsi syntyi just kun tuntui että nyt loppuu voimat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat