Vierailija

Olen ollut lapseni kanssa jo pidempään sairaalassa, ja jatkuvasti osastolla näkee yskiviä/räkäisiä ihmisiä, jotka eivät vaivaudu edes käyttämään käsihuuhdetta tai pesemään käsiään.

Ei paljon naurata, kun tarttuvat taudit leviää osastoilla.

Ja pysykää samantien KOTONA niiden flunssienne kanssa. Sais työnantajat antaa sakkoa kaikille, jotka liikkuu ihmisten ilmoilla tai töissä kipeänä.

Kommentit (9)

mun siskon lapsi oli pitkään sairaalassa, ja huonekavereiden vierailla oli millon mitäkin. jotkut vanhemmat mainitsee vasta osastolla, että ai niin mulla on flunssa ja lapsella ripulia, mutta ei kai se haittaa...

Ymmärrän pakolliset apteekki ym. reissut. En tajua miten ihmiset ovat niin itsekkäitä. Kannatan sakkoa työpaikalla. Ei ole työnantajan etu, että " kallisarvoinen" työntekijä tulee sairaana töihin tartuttamaan sinä sivussa muut työntekijät. Sitten ovat kaikki pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toi että pitäs sakottaa kun sairaana töissä,niin mielelläänhän sitä sairastais kaikki taudit kunnolla kotona alusta loppuun,mutta se nyt vaan ei ole mahdollista.kukas ne työt sitten hoitaa?

Jos on eristyshuoneessa johon on kulku ulkokautta, niin silloin voi ihan vapaasti olla siellä itsekin. mutta jos ei ole, niin ei sinne edes saa mennä! Ja jos menee yhtään flunssaisena niin kasvosuojat päälle!

Mutta siellä sairaalassa on kuule todella sairaita lapsia, joille kaikki ne pöpöt on todella kohtalokkaita. Monet on siellä pitkään, ja tosi alttiita kaikille tartunnoille.

Meidän lapsi sai jo rsv:n, rotan ja adenon. Ei naurata.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat