Vierailija

Kävin instrussa katsomassa ja nikkelittömät maksaa puolella hintaa vielä 90 euroa!! Tarttis varmaan mennä hakemaan ne pokat tallinnasta!

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai siis voi, mutta minä en ainakaan näkisi ilman niitä mitään. Että ei auta kuin maksaa, vai keksittekö paremman ratkaisun? Minua nuo netistä tilatut lasit arveluttaa, saisikohan juuri oikeanlaiset...

Mun mielestä yli 500 euroa alkaa olla paljon, eikä sekään sitten jos laseja käyttää pari vuotta. Itse tykkään panostaa laseihin, nehän ovat ensimmäinen mitä ihmiset mun kasvoista näkevät, hävettäis jos ois jotkut Tiimarin lasit.

Mä tarviin ammattilaisen mittaan ne oikeet systeemit. Netin kautta tilatessa pitää itse merkata sovituslinsseihin silmät keskikohta. Lisäksi kaikki valmiiden lasien väännöt ja kkäänöt ei onnistu netissä... Helvetin kalliit lasit mäkin just ostin, mut ei voi mitään, ku on " sokee."

silti saan linssit + kehykset satasella tuolta nettikaupasta. Ohennetut linssit häikäisysuojalla. Satasen. Postikuluineen päivineen. Ja koska tulevat suoraan hiomolta ei ongelmia sen suhteen millaset linssit pitäs olla.

ja mä joudun vielä ostamaan kahdet lasit (lukulasit ja 2-teholasit), jotenka on ainakin yksi jolle tulee vieläkin kalliimmaksi kun sulle...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat