Vierailija

Kumpikaan kummi ei antanut joululahjaa eikä muistanut muutenkaan mietenkään. Olisi edes voinut jotenkin muistaa.. Harmittaa lapsen puolesta.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko lapsenne vielä vauva? Eihän lapsen puolesta ainakaan siinä tapauksessa kannata harmitella, ei hän vielä ymmärrä mitään lahjojen päälle. Itse kyllä tykkään muistaa kummilapsiani lahjoin ja myös siitä, että omia lapsiani muistetaan myös. En kuitenkaan ole pahentunut, jos joskus joulu- tai synttärilahja on jäänyt saamatta.

Ihan vaikka viemällä kummilapsen pulkkamäkeen ym. Ei mitään maksaavaa tuotetta, vaan Jotain. Mä itse kyllä ostan lahjan, koska mulla ei ole aikaa eikä hermoja viedä toisten laspia yhtään mihkään.

Lahjojen antaminen on vain kiva lisä mutta ei todellakaan kummin ensi- tai toissijainen tehtävä. Ehkä he muistavat lastanne rukouksella, sehän on paljon merkityksellisempää kuin tavaroiden antaminen.

Tosin ymmärään kyllä tunteesi em. tekstistä huolimatta, meidänkin vauvan yksi kummi ei edes joulukorttia lähettänyt ja siitä tulee kyllä auttamatta sellainen fiilis, ettei lapsemme merkitse hänelle mitään.

Meillä on pari kummilasta, jotka eivät koskaan ota meihin yhteyttä (jo koululaisia). Kaikki yhteyden pito on meidän harteilla ja muistamme heitä aina synttäripäivinä ja jouluna.

Eikä enää oikein edes huvittaisi, jos eivät heidän vanhemmatkaan älyä kertoa lapsilleen, että kummeille voi välillä vaikka soittaakin.

ei mikään lahjojen antaja.

ennenvanhaan kummit valittiin myöss iksi että he olisivat sitten lapsen vanhemmat jos oikeille vanhemmille jotain taoahtuisi.

älkää hommatko niitä kummeja jos ette kerran edes tiedä miksi niitä hommataan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat