Vierailija

Kommentit (8)

vanhemmilta tekstiviestillä vaikka että onko tykännyt. Mä ainakin oon niin höperö et unohdan kiittää, enkä näin jouluna tietenkään lapsia laita kiittämään, pukkihan ne lahjat tuo ja pukkia on jo kiitetty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

me harvoin ostetaan mitään kallista mutta nyt ostettiin ja kysyttiin etukäteen onko mieleinen. Innoissaan oli mutta kiitosta emme saaneet. Taidan tästälähtien viedä kirkkoon sillontällön. Olis varmaan mukavampi lahja.

Pitäiskö mun alkaa nyt soitella joka ikiselle että " KIITOS JOULULAHJASTA" ?? Eikös pukki ne lapselle tuo? ;) Tulisi ainakin mulle sellainen outo olo että mä kiittäisin 1 v 4 kk ikäisen puolesta, aivan kuin koko joulu olisi lahja-asia. Mutta kiitos on pieni sana ja siis yleensä aina kiittelen, toisin kuin monet muut.

Mun veljen lapset eivät ole koskaan kiittäneet mistään lahjoista. Ovat nyt kolmannella ja kuudennella eli luulis jo osaavan. Ärsyttävää!!!

Jos vanhemmat ovat niin pöhköjä, etteivät opeta lapsiaan kiittämään, niin ei siitä pidä lasta rangaista. Mä uskon, että veljeni lapset ovat aina olleet tyytyväisiä lahjoihinsa, mutta eivät vaan tajua, että kiittääkin vois. Ei sillä, että sitä kiitosta jäisin viikoiksi haikailemaan, mutta kyllä siihen aina kiinnittää huomiota.

t. 2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat