Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Siis saa reilun 500ml (ainakin)päivässä tuttelia. Unohtui kysyä neuvolassa kun imetys loppui 8- kuisena.

Kiittäen...

Kommentit (7)

Meillä alusta asti vauva ollu korvikkeella ja kolme tippaa on se määrä minkä tarttee antaa. Sitten ku menee tosiaan yli litra päivässä korviketta niin ei tartte antaa enää vissiin ollenkaan ku korvikkeessa itessään on jonkin verran d-vitamiinia.

Päätäni pantiksi en laita tuosta 3 tipasta, mutta näin meillä mennään...

Misuli ja Roope 2 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä kun käytän Dee-tippoja ja niissä annostelu on 20 tippaa rintaruokitulle ja 12 tippaa korviketta syövälle. Mä olen antanut nyt 15 tippaa, kun tyttö on 9 kk ja korviketta menee kans se n. 5 dl päivässä. En älynnyt kans kysyyy neuvolasta, mutta ajattelin, et kai niitä muutaman tipan eneemmän voi antaa, kun maitoa ei mene niin kovin paljoa.

Meillä on syöty korviketta 2 kuisesta lähtien ja neuvolan ohjeiden mukaan annan edelleen sen kolme tippaa. Juodaan siis korviketta, ikää 9.5 kuukautta.

Pääsääntöisesti korviketta (yli 2dl/vrk) saavat alle 1-vuotiaat; Devitol ja Jekovit 3 tippaa ja Deetipat 12 tippaa...

Yksinomaan tai osittain äidinmaitoa (korvike alle 2dl/vrk) saavat alle 1-vuotiaat; Devitol ja Jekovit 5 tippaa ja Deetipat 20 tippaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat