Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies toi auton kotiin ja sanoi lähtevänsä kavereiden kans ryyppäämään. Otti pullon kaapista ja lähti. Raivostuttaa...

Kommentit (9)

Oltiin evakkokämpässä oman kämpän remontin ajan. Torstaina tuli ilmoitus, että oma asunto on valmis muuttoon ja päätettiinkin, että pakataan perjantaina ja muutetaan lauantaina. Mies tuli perjantaina kotiin ja meni heti suihkuun (ihmettelin jo tässävaiheessa kun ikinä ei mene heti tulonsa jälkeen) Haki kaapista paremmat vaatteet päällensä ja sanoi menevänsä kaverinsa luo kesän avajaisiin... Minä sitten yksin (raskaana) pakkasin ja kävin tekemässä omassa asunnossa siivouksen. Odottelin, että jos mies tulisi ajoissa kotiin, mutta tuo ilmaantui kotiin vasta seuraavana aamuna yhdeksän jälkeen... Ja ei muutto ei tullut kuuloonkaan vaan mies paineli suoraan sänkyyn ja nousi vasta illalla :/

Sillon kyllä v*tutti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä se mies välttämättä suhteen alussa ole sellainen. Ihmiset muuttuvat ja jotkut huonompaan suuntaan.

Meilläkin mies hakee kaupasta kaljat ja ryypiskelee niitä täällä kotona. Kyllä vitutta katsoa ja haistella, varsinkin jos on itse toivonut ettei hän sinä viikonloppuna tai sinä iltana ottais. Sitten kaatuilee pitkin seiniä ja sammuu sohvalle. :(

kumma käsitys,että ryyppääjän puoliso on aina tyhmä ja " makaa siten kuin petaa" . Niitä on kuulkaa alkkiksia kaikissa tulo-ja koulutusryhmissä. Useimpia ette tunnista alkkiksiksi. Ette esim. minun lastenlääkäri-veljeäni ( myös perheellinen). Alkoholismi myös saattaa alkaa/ paheta vasta kun yhteisiä vuosia on jo takana paljonkin. Mistäs sitä kaikkeen voisi varautua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat