Vierailija

nyt se vasta oikeasti iski tajuntaan, kuinka jotkut ihmiset ihan tietoisesti antavat luvan tappaa pienen ihmisenalun vatsastaan :`(

Miten joku voi olla niin julma?

Kommentit (29)

Todella typerää sanoa että abortti on murha! Se ei ole ihan niin yksinkertaista! Älkää olko noin idiootteja!

Jos oma lapsenne päättäisi tehdä abortin niin haukkuisitteko te häntä murhaajaksi?! Turha kirjoittaa että käskisitte pitää lapsen ja hoitaisitte vaikka itse sitä, koska se on asia jota ei voi vaatia!

Puhutteko te omalle lapsellenne tuollatavalla abortista? Jos tyttärenne tulisi raskaaksi eikä haluais pitää sitä, niin luuletteko tosiaan että hän teille siitä mitään kertoisi?! Minä en ainakaan kertois. Tyttö raukka kävis niin ikävän asian yksin läpi ja kantais sitä koko elämänsä tietäen ja mitä sinä sanoisit jos saisit tietää! Ja todella peläten että saisit tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

.. ja osa niistä vain menee kaltaistesi sinisilmäisten, kapeakatseisten ihmisten käsityskyvyn ohi. Jotta et paljastaisi omaa yksinkertaisuuttasi, tämän aloituksen kaltaisia kommentteja ei kannata julkisesti viljellä, ihan vinkkinä vaan.

On helppo tuomita ja ihmetellä pienessä päässään muiden tekemisiä, mutta KUKAAN ei tiedä, miten toimisi tietyssä tilanteessa ennen kuin tilanne osuu omalle kohdalle. Tämä nyt vain on fakta. Kuten myös se, että moni fanaattisinkin abortinvastustaja on pyörtänyt pyhät mielipiteensä kun omalle kohdalle on osunut esimerkiksi tulevan lapsen vakava kehitysvammaisuus.

minulla on yksi lapsi.

mut tietenkin rakastaisin vammaistakin lasta yhtä paljon jos en etukäteen tietäisi asiasta.mut jos tietäisin niin abortti.tää on mun omalla kohdalla ajatus.

Kyseessä oli ohimenevä ihastus, joka kaiken lisäksi oli tahollaan naimisissa. Oli minulle unohtanut manita moisen pikku seikan. Asui tuolloin opiskelija-asunnossa etelä-Suomessa ja vaimonsa kanssa viikonloput muualla. Vaimon olemassaolon kuulin muualta ja en edes epäröinyt abortin suhteen. Enkä ole katunut.

En voi ymmärtää, kuinka kukaan aikuinen (teinit ovat rajatapauksia, koska osa on oikeasti nuoruuden tyhmyyksissään kaikkivoipia) harrastaa seksiä ilman ehkäisyä ja sitten tapattaa lapsensa.

Muut tapaukset ovat sitten asia erikseen, ja mun mielestä naisella on oikeus päättää jos esim. hyvin huolehdittu ehkäisy on pettänyt.

oli koko päivän etova olo.ja katsoin ne jo ennen omaa aborttiani.meillä ei vaan ollu varaa eikä jaksamista tehdä kolmatta lasta.ei kaikki ole sellaisia jotka jaksavat viisikin lasta tehdä!ja yksikin syy on miksi sen tein mutta täällä en siitä enää kirjoita sanaakaan kun jeesustelijat rupee vittuilemaan. t:10

kasvaa rakkaudettomassa, ei toivotussa ympäristössä ilman huolenpitoa. Harvemmin kukaan kehtaa niitä muksuja adoptioon antaa, vaikkei itekkään olisi lasta halunnut.

enkä mä toki sitä vastustakaan mitenkään fanaattisesti avot narikkaan-meiningillä, mutta tosiaan tuntuu että koska abortista ei saa snaoa pahaa sanaa ettei vaan leimaudu kiihkoilijaksi niin sitten yleinen ilmapiiri ihan rennosti sallii abortin myös ehkäisykeinoksi.

mun kaveri tuli raskaaksi uutta vuotta juhliessaan koska " luuli että poika käytti kondolmia" (ai luulit? eksä ollut itse paikalla?) ja teki abortin kun ei kehdannut kertoa äidillensä mitä oli tapahtunut. kyseessä siis täysi-ikäinen ihminen.

mun mielestä on pikkasen eroa abortilla ja abortilla. toki naisella ja ihmisillä yleensä pitää säilyä hallinta omaan kehoon ja elämään, mutta joku tolkku pitää olla. en toki sano niin että jos menee ja kännissä toheltaa niin täytyy sitten " rangaistuksena" typeryydestään ottaa vastaan toheltamisesta alkunsa saanut lapsi. mutta sanonpa vaan että jos kykenee harrastaan seksiä niin useimmissa tapauksissa olisi kyettävä miettimään etukäteen valmiiksi ja toteuttamaan sen lainen ehkäisy ettei raskautta tule.

Kaikkien aborttia harkitsevien kannattaisi käydä sivuilla jossa on abortoitujen sikiöiden kuvia. :(( Itku tuli kun kerran " eksyin" sellasille sivuille.Varsinkin niiden, jotka haluavat tehdä abortin vaan sen takia että pääsee jatkossakin juoksenteleen baareissa ym.Terveydelliset seikat on eri asia.

Mulla painoivat myös terveydelliset tekijät siinä: fyysiset ja henkiset. Mulla oli jo 2 alle 2v ja sitten vielä raiskauksen seurauksena ois kolmas ollut tulossa. Henkisesti olin ihan äärirajoilla. Mieskin jätti minut sitten. Olin aina ollut pro life ja tilanne oli mulle äärimmäisen raskas. Mutta aloin olla sen verran itsetuhoinen jo, että abortti oli sitten loppujen lopuksi pelastus.

Kun meille selvisi, että odotamme vakavasti vammaista lasta, emme edes harkinneet aborttia.

On helppo tuomita ja ihmetellä pienessä päässään muiden tekemisiä, mutta KUKAAN ei tiedä, miten toimisi tietyssä tilanteessa ennen kuin tilanne osuu omalle kohdalle. Tämä nyt vain on fakta. Kuten myös se, että moni fanaattisinkin abortinvastustaja on pyörtänyt pyhät mielipiteensä kun omalle kohdalle on osunut esimerkiksi tulevan lapsen vakava kehitysvammaisuus.

[/quote]

..pari vuotta sitten.

Olin juuri eronnut miehestäni kun huomasin olevani raskaana.

Siinä kolmen lapsen ja koiran kanssa ei tarvinnut edes miettiä ratkaisua.

Tietenkin pidän lapsen.Oma pieni ihmisenalkuni :)

Eli puitteet ja parisuhde ei todellakaan olleet kunnossa mutta silti muuta ratkaisua en ikinä olisi tehnyt.

Elämämme on aivan ihanaa.Olen vielä yksin lasten kanssa.Uusi parisuhde ei tunnu ajankohtaiselta,minulle riittää lapset.

Kuopus on kaikken lellikki.Mahdottoman rakas ilopilleri.

mutta on tilanteita jossa se voi olla ainut vaihtoehto.

jos ehkäisy pettää niin itse pitäisin lapsen

jos minut raiskattaisiin ja tulisin raskaaksi niin en osaa sanoa

jos lapsi olisi vakavasti vammainen tekisin luultavasti abortin (hyvä se nyt on sanoa)

Mutta ne saisi vetää hirteen jotka eivät käytä ehkäisyä ja tulevat raskaaksi ja tekevät abortin (kuten myös)

Kadun tekemääni aborttia tosi paljon. Jos sen vain saisi jotenkin tekemättömäksi. 14 v ei ole sopiva ikä harrastaa seksiä jos ei ymmärrä että ehkäisyä on käytettävä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat