Seuraa 

[color=red]Jos aloittelis meille pinoa. Eihän meitä vielä paljon ole, mutta kaippa saadaan tänne uusia yrittäjiä seuraksi. Asiaa ei nyt kauheasti ole. Mutta palailen myöhemmin :)[/color]

Sivut

Kommentit (25)

Sellaisella tarkkailuosastolla olen. 18 potilaspaikkaa ja kaikilla paikoilla monitorit. Kaikkien erikoisalojen potilaita hoidetaan ja viikonloppuisin toimitaan myös heräämönä. On mulle ainakin kutsumusammatti = ). Toukokuussa palasin töihin ja vähän on ollut mullakin huono tuo motivaatio. Tekisi mieli olla lasten kanssa kotona. Onkin puhuttu, että mies jää ehkä muksujen kanssa kotiin. Toivotaan nyt, että saa tuossa syksyllä jäädä sitten äitiyslomalle! Huomenna ananasmehua ostamaan ja pupuilemaan!

Saanko jo liittyä joukkoonne? Tein tänä aamuna negatestin ja tätiä siis odottelen vierailulle päivänä minä hyvänsä. Olin vähän aikaissessa testin tekemisen suhteen, mutta kun ne kerta kaikkiaan polttaa tuolla kaapissa. Mutta ehkä lokamasu onkin sitten meille tarkoitettu...

Täällä tuntuu olevan paljon saman alan ihmisiä kuin itsekin olen... eli terveydenhuollon puolelta...

Ei muuta kuin pupuiluintoa efficalle ja tietysti kaikille muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nopeasti pinoudun ja sitten nukkumaan...saatan joutua yöllä töihin... no ei se mitään...palkka juoksee kokoajan :D Oli rankka päivä töissä ja jouduinkin jäämään vielä puoleksi tunniksi töihin. HUH... oli niin sekaisin loman jälkeen ja kiirettä piti. En ajatellut vauvoja kertaakaan koko töpäivän aikana :)

Signorina-Iiris: mä vähän ihmettelinkin et miten eilen oli muka tullut pinoon viesti, mutta sitten ei mitään näkynytkään :) Greippimehusta olen sen verran lukenut, että se aittaa limakalvoja paksuuntumaan ja hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy siihen paremmin. Mitään tieteellistä tutkimusta en ole aiheesta nähnyt. Kuullut vaan muilta palstoilta aiheesta.

effica: eikun hommiin ;) oletkos harkinnut ovis testejä? Niillä ainakin saisit varmuuden siitä oviksesta :)

öö ja sit nimee en muista: mutta tervetuloa :) Kivaa, että saadaan jotain keskustelua aikaiseksi :)

tää lähtis nukkumaan ja samalla tienaamaan rahaa :) kyllä varallaolo on mukavaa ;) Paitsi ei tietenkään sitten, jos yöllä tulee lähtö :P öitä kaikille!

nopsasti vaan ilmotan, että putosin minäkin tuolta syyskuisista tähän pinoon, kp 2 meneillään. (JIPII!!!!!)

Mutta kirjottelen enemmän joskus toiste!

anzq79:

Lainaus:

laita tietosi tuonne lokamasujen esittelyyn :) kivaa että saadaan uusia tänne :)

Pahoittelen, taisin laittaa tietoni jotenkin kummasti tuohon esittelypinoon!!

Hyvää uutta vuotta kaikille lokamasuille!

Minä vietin pitkästä aikaa uutta vuotta siihen perinteiseenn tyyliin ja nyt on olo vähän heikko = (. Muttaa uusi vuosi ja uudet plussatuulet heittää meidät lokamasut pian tuonne odottajien puolelle!

Kp5/22

Minä tässä vielä pikaisesti pari sanaa laitan ennen kuin poistun nauttimaan yövuoron iloista. Muksut on jo sängyssä ja ukkokin onneksi kotiutui töistä. Maha on niin pirskatin kipeä ja juimii tosta vasemmalta kyljestä/lonkasta aika ikävästi. Huomenna yritän sitten malttaa nukkua koko päivän, koska olisi vielä toinen yö luvassa. Nythän voikin sitten hyvällä omallatunnolla riehua uutena vuotena, toivoen, ettei sitten voi enää kohta kallistella = ). En kyllä edes muista koska olen viimeksi ollut kännissä, mutta...

Eiköhän tämä meidän porukka tästä rupea kasvamaan!

Huomenna olisi paluu arkeen :P kolmisen viikkoa on saanut lomailla ja viettää kotosalla. Sinne se hurahti... seuraava loma vasta pääsiäisen tienoilla :(

Tässä toivois et raskautuis nopsaa, niin sais vähän vapautuksia töistä ;) esim. noita yövuoroja ei tarvitse tehdä enään jossain vaiheessa raskautta ja os.hoitaja myös armahtaa pitkien päivien kanssa. Ne on rankkoja vuoroja 10-14 tuntia raskasta hoitotyötä :(

tuli vaan mieleen ku tuo peräpää vuotaa tai siis suorastaan tulvii nyt, niin aiheuttaakohan greippimehu sen :O Jos mehu paksuntaa limakalvoja, niin eikös se merkkaa sitä et vuotoakin tulee runsaasti. Ainahan mulla on kivuliaat ja runsaat menkat ollu... mut jos tulee vieläkin runsaammat :O Viime kierto oli eka kierto, kun sitä koklasin. saas nähdä nyt.

Kaikki vaan joukkoon! Kiva yhdessä odotella alkavaa odotusta. Meillä kanssa lapset -01 ja -03. Kauhea kuume kolmanteen = ). Täti nyt kylässä ja sitten taas yritetään.

Meillä vietettiin rauhallista uutta vuotta kotona, lapsille vähän raketteja ja sipsejä, lasten mentyä nukkumaan isännän kanssa saunottiin ja katseltiin elokuvaa. Aamulla nukuttiin pitkään ja lähdettiin ulos lumiukon tekoon.

Kyllä tämä minun kiertoni on ihan sekaisin; perjantaina siis luulin että täti tuli kylään kun paperiin pyyhittäessä tuli hiven punertavaa ja tietty testi oli aamulla nega. No, sen jälkeen mitään ei olekaan kuulunut ja rinnat on epätavallisen kipeät. Testatakaan en viitsisi kun menee turhaan rahaa hukkaan ja pettymys on kuitenkin kerta vaikka kuinka osaa odottaa sitä. Joten täytyy vain rauhallisesti odotella jotain tapahtuvaksi.. Vaikka kyllä tekis mieli heti kipasta apteekkiin.. ;)

Huomenna taas töihin viikon lököttelyn jälkeen, jippii. En olis jaksanu enää yhtään päivää!

olivia-s

Meillä ennestään kaksi lasta vuosimalleja 02 ja 04. Olin melkein varma että jäädään kahteen mutta ihana yllätys oli kun tultiin miehen kanssa tähän tulokseen että numero kolme saa tulla!! Tossa jo kirjasinkin omalla alotuksella vähän omia pelkoja mutta uskallaudun nyt kuitenkin ilmottautua tänne mukaan:)

haavekuva: Jos ihan välttämättä haluat jo tulle...niin TERVETULOA VAAN :D ... Mutta voihan se testi vielä plussaksi muuttua :)

kamala väsy on, mutta ei uskalla päiväunille alkaa, kun sitten yöllä ei tule uni. Huomenna pitäisi viideltä nousta :( voin kuvitella ettei taas uni tule, kun raketit paukkuu läpi yön. Viime yönä tuli nukuttua vaan neljä tuntia.

Mut JEE JEE!!!! Täti pakkailee jo kamojaan :) eli nämä olikin lyhykäiset menkat. Yleensä vuotaa 6-7 päivää ja nyt vuoto oli kp1 pari tippaa kp2 runsasta, kp 3 ei niin runsasta ja tänään kp 4 niukkaa. Pääsee taas pupuilua odottamaan. Tai pitäähän sitä harjoitellakkin. Ovistestit polttelee kaapissa. Mutta nyt pitää koittaa ajoittaa oikeaan aikaan tikutukset.

Tänään pikkasen niksautin selkää, nostaessani yhtä asiakasta :( Mitähän se sitten on, kun raskaaksi tulee... voi olla että saikulla ollaan hyvin pian.

Nyt kahville, että pysyy hetken hereillä :P

Minäkin nousin jo pedistä ja ensi yöksi taas töihin. Eipä meitä täällä vielä tungokseksi asti ole = ).

Anzqu79: Mulla on kanssa ollu ihan kauheet menkat. Oon turvoksissa kuin ilmapallo, maha on tosi kipeä ja vuotoa paljon. Mulla vasta toiset luomumenkat, että johtuisko siitä. Nyt kauppaan greippimehun ostoon = ).

Mulla myös täti jo lähtenyt ja mies lupasi, että tänään aloitetaan... Sorry jos teksti sekavaa: kolmas siideri menossa = ).Mulla vauvakuume nostaa päätään sikälikin, että tekisi jo mieli hankkia kamalasti tavaroita tulokasta varten... Mullakin on esim. sellaiset rattaat mihin ei voi vauvaa laittaa kun ei saa selkänojaa makuuasentoon yms.Tahtoo, tahtoo!

Eilen tuli täti vierailulle ja siirryin samantien syyskuisista tänne, mitäpä tuota sen kauemmin murehtimaan..

Meillä on pari yrityskiertoa takana (hormoonikierukka poistettiin lokakuun lopulla). Kierrot on ollu kovin pitkiä nyt, ensimmäinen 34 ja nyt 32 kun ennen lapsia ja kierukkaa tarkka 29 päivää. No, pari päivää oli jo lyhennystä tässä kuussa, mutta ovista ei ole tainnut olla kummassakaan kierrossa. Tunnen sen selvästi. Lapsia minulla on kaksi 05/01 ja 08/02 tyttösiä molemmat. Ja hoitoalalla työskentelen minäkin, vanhainkodissa.

Tänään siis kp 2. Täytyy lähteä rakettiostoksille ja samalla ostan yhden ihanan jalkalampun, mikäli niitä vielä on ;)

Hyvää uutta vuotta kaikille!

olivia-s

Tässä olisi yksi innokas kuumeilija mukaan joukkoonne jos sallitte! Ikää 26-v, mies 24-v, ja toista kuumeillaan. Esikoistyttö kohta 1v elikkäs syntynyt 01/05.

Ekat menkat tuli joulukuun puolivälissä ja siitä asti kauhea kuume päällä. Pelkään vain pahoin ettei munasolu ole ainakaan ekassa kierrossa irronnut, sillä 7pvän ajan tein ovistestejä enkä saanut parin haaleaakin haalemman haamun lisäksi yhtään plussaa..

Mulla on aina ollut lyhyt kierto ja esikoisen kuumeilun aikana söin teroja ja clomeja - tyttö sai kuitenkin alkunsa luomukierrosta.

Voi kun toinen kullannuppu lähtisi luomusti ja pian!!!

Eilen kirjoittelinki jo tähän pinoon, mutta oli ilmeisen huono teksti kun kone heitti sen bittiavaruuteen ;)

Voisko joku kertoa mulle lisää tuosta greippimehusta? Miten se auttaa raskautumista, siis paksuntaa limakalvoja ja? Mulla on tosi niukat menkat taas nytkin, niin mietin, että onkohan mulla jotenkin liian ohut limakalvo kohdussa. Mä kyllä inhoon greipin makua, et oisko jotain muuta konstia? Mitä ylipäätään kannattaa syödä/juoda jotta plussaisi helpommin? Ensisijainen varmaan on se pupuilu, mut muutkin keinot voisi käyttää...

Hyvää vuoden vaihdetta lokamasuille,

S-I ja tyttönen 08/04

mukaan lokamasuihin, vaikka toivo alkaakin olla mennyttä. Vuosi lähes tulkoon yritystä takana eikä mitään tulosta =(. Ehkä pitäisi vaan tyytyä näihin olemassa oleviin lapsukaisiin ja lakata haaveilemasta vauvoista! Nyt on tosi pettynyt ja maassa olo, mutta eiköhän se tästä taas kun täti poistuu niin mielikin vähän kohoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat