Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei oon menos tammikuun puolesvälis työmatkalle Helsinkiin

Ja jää yksi ilta aikaa shoppailla. Asun keskustas Scandic Simonkentäs

ja on jo aikaa kun siellä ollut. Stocka Sokos Zara yms. tutut, forumikin siinä ääressä tietty. Mutta kun aika on rajallista ja ois kivaa saada vinkkiä mitä kivaa siellä ois koska keikkee ei ehdi koluta kerralla.....

Muutama jota kaipaisin?

Jesper Junior

Pierre Cavallo (jotakin itellekkin!!!!)

(joku muu kuin juna-aseman myymälä)

Kangaskaupat? Sellaisia suht edullisia jossa mukavia lastenvaatekankaita yms. kivaa. Esim palana tms.

H&M taitaa " paras" olla siellä Stockalta espalle päin ..... muistaakseni

Lindex ? Kait Forumis on?

Lelukauppaa?

Mitäs Kamppiin uutta tullut?

Sitten aukioloaikoja ????? Pääsen vasta n. 17 shoppailukierrokselle.

Ja alemyyntien parhaat on varmaan jo menneet, mutta silloinhan alkaa olla ne loppualet? Alkaa sitten prosentit olla kohdillaan....

lähinnä käyttövaatetta tarvis poika 98/104 tyttö 120/122

......haalarit jo on molemmilla

Joo jos joku viittis informoida................

Urkin sitten likempänä ale-vinkkejä.

Kommentit (9)

niinanen:

Lainaus:

Hei oon menos tammikuun puolesvälis työmatkalle Helsinkiin

Ja jää yksi ilta aikaa shoppailla. Asun keskustas Scandic Simonkentäs

ja on jo aikaa kun siellä ollut. Stocka Sokos Zara yms. tutut, forumikin siinä ääressä tietty. Mutta kun aika on rajallista ja ois kivaa saada vinkkiä mitä kivaa siellä ois koska keikkee ei ehdi koluta kerralla.....

Muutama jota kaipaisin?

Jesper Junior

-> Forumissa. Sinomkentällä kiva lastenvaateliike BamBam.

Pierre Cavallo (jotakin itellekkin!!!!)

(joku muu kuin juna-aseman myymälä)

-> Forumissa

Kangaskaupat? Sellaisia suht edullisia jossa mukavia lastenvaatekankaita yms. kivaa. Esim palana tms.

->Sanomatalossa (lähellä rautatieasemaa) ja Espan Mannerheimintien päässä Eurokangas-kaupat.

H&M taitaa " paras" olla siellä Stockalta espalle päin ..... muistaakseni

-> joo-o.

Lindex ? Kait Forumis on?

-> Joo-o.

Lelukauppaa?

-> Forumin yläkertaan avattu uusi BR tai vastaava.

Mitäs Kamppiin uutta tullut?

Sitten aukioloaikoja ????? Pääsen vasta n. 17 shoppailukierrokselle.

Ja alemyyntien parhaat on varmaan jo menneet, mutta silloinhan alkaa olla ne loppualet? Alkaa sitten prosentit olla kohdillaan....

lähinnä käyttövaatetta tarvis poika 98/104 tyttö 120/122

......haalarit jo on molemmilla

Joo jos joku viittis informoida................

Urkin sitten likempänä ale-vinkkejä.

En osaa sanoa hintatasosta, mutta kangaskauppa Fabrisso on siinä Simonkentän alakerrassa. Itse olen Fabrissossa löytänyt paremmin mieluisia kankaita kuin eurokankaasta. Se on sama ketju jonka nimi ainakin joskus oli Tampereen suunnalla Halpala, ja täällä pääkaupunkiseudulla aikaisemmin nimi oli muistaakseni Kotikangas.

Junalla pääsee helposti piipahtamaan vaikka Leppävaaran Selloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tänään keskustassa autolla ajaessani huomasin Bulevardin alussa (siis siinä ruotsalaiselta teatterilta alkavassa päässä, hotelli Klaus Kurkea vastapäätä tai Klaus K:han se nykyään kaiketi on nimeltään...) uuden, juuri avatun lastenvaatekaupan Koala Bearin. Ainakin autosta käsin vaatteet näytti kivoilta, tiedä sitten lähempää tarkasteltuna. Tosin jos on tuolle paikalle varaa laittaa kauppa pystyyn, niin ei taida olla ihan mistään räteistä kysymys :) Kunhan tästä lähden ilman autoa liikenteeseen, niin täytyy käydä tarkistamassa!

caprice

avattiin syksyllä, on nyt vaihtanut paikkaa. Vaatteet ovat kiinalaisia, hyvää työtä näyttävät olevan. JOstain syystä en silti ole mitään ostanut, jotenkin ei ihan ole innostanut. Enemmän tyttöjen vaatteita.

Mun suosikki liike siitä asti kun olen Englannissa asunut ja ilokseni syksyllä huomasin että eka myymälä on siis avattu Helsinkiin,tosin on aika pieni mutta silti.Liike on sanomatalon tokassa kerroksessa ja vaikka missään ei ole liikkeen kylttejä niin on se siellä.Nyt alen aikaan sieltä saa ihan pilkka hintaan vaatteita ja ovat kauniita ja vähän erilaisia.Kannataa käydä katsomassa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat