Vierailija

Onneksi ihana mies kotona, jos oisin yksin niin varmaan iskisin hanskat naulaan... ja antaisin kaaoksen olla ja kasvaa... Mun sanat kaikuu vaan päivän mittaan tyhjille korville ja samat asiat korjaan, kiellän ja siivoan päivässä vähintään sata potenssiin sata kertaa.

Kommentit (6)

kun lapset herää nykyään usein kiukkuisina huutamaan (1v ja 3v). Sit ne on heräilleet yöllä vuoronperään (nenä tukossa / pissat sängyssä / paha uni ... / tutti hukassa...) Sit kun ihan puolikuolleena ottaa huutavan lapsen syliin, ei mikään taaskaan auta. Sit kahvikupillisten jälkeen luistaa taas kun rasvattu kunnes viimeistään alkuiltapäivästä iskee uusi vitutus: lapset toistensa kimpussa, mikään sana ei kuulu minnekään, samat pyykit taas narulle, taas muruset imuriin imetään ja hiekanjyvät, pyyhkimään peppua, vaihtamaan vaippaa... Eikä saa mitään kiitosta.

Iltaisin ei iske vitutus, kun mies ottaa ohjat käsiinsä. Hän iltapalattaa lapset, harjaa hampaat ja panee nukkumaan. Minä vaa auttelen.

Sen sijaan aamuisin usein iskee ahdistus; olen aamu-uninen ja ne samat rutiinit, puuronkeitot ja ulos kiirehtimiset ym. masentaa. Kunhan ulos päästään olo kuitenkin helpottaa ja päivän kohokohta on iltapäivä kun iskä kotiutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja oon siis totisesti miehen kotiintullessa kuin jyrän alle jäänyt.. Tänäänkään en valehtelematta ole peiliin kerennyt vilkaistakaan, omat vaatteet päivällisfiaskon jälkeen ällöttävän kalanhajuiset ja hiuksissa puuroa.

himassa illalla puol kahdeksan aikaan. Masentaa meitä kumpaakin aivan HELVETISTI... Ja sitä rumbaa pitäis jaksaa heinäkuuhun asti :-(

Meillä ravia vetää kaksi alle 5-vuotiasta poikaa... onhan tuohon tottunut, joskus tosin on pinna hyyyyyyyvin, hyvin tiukalla, sillon voi onneksi sysätä hommat miehelle. :)

Mutta k o s k a a n en unohda huolehtia omasta ulkonäöstäni. Joka aamu kulutan 10 minuuttia siihen että laitan itseni valmiiksi päivään. Silloin on itelläkin parempi olla ku ei näytä petolinnun persiiltä :D

Vierailija:

Lainaus:

Ja oon siis totisesti miehen kotiintullessa kuin jyrän alle jäänyt.. Tänäänkään en valehtelematta ole peiliin kerennyt vilkaistakaan, omat vaatteet päivällisfiaskon jälkeen ällöttävän kalanhajuiset ja hiuksissa puuroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat