Seuraa 

Mulla ollut jalkovaivoja jo pitemmän aikaa ja selkäkin välillä oireillut. Viikonloppuna sitten hieroin alaselkääni ja huomasin tosi pienen, mutta kovan patin, joka tuntui ihon alla omaan käteen ihan selkeesti, mutta mies ei sitä löytänyt(on kyllä karhettuneemmat ja kovemmat kädet). Mikään ulospäin näkyvä näppylä ei ollut kyseessä. Onko jollakulla ollut vastaavaa?Mielenrauhan takia kait pitää marssia lekurille, mutta luulotautiseksihän luokittelee, jos sekään ei tunne mitään:)Ei kauheasti tee tietenkään mieli odotella isontuvankaan, että muutkin havaitsis, jos jotain vakavampaa, mutta toisaalta onhan niitä kaikenlaisia patteja, vaarattomiakin, tuo vaan tosi kova ja ihon alla, erilainen kuin kaikenmaailman muut näppylät:)

Kommentit (1)

Mulla on ainaski pari samantyyppistä pattia ristiselässä. Samantyyppisiä jumipatteja, mitä niska-hartiaseudullekin joskus tulee ja niitä pitäis hieroa pois. Mulla ainaskin on patti ihan kipeä, kun siitä päältä hieroo. Jos joku fysioterapeutti tms. tietäs niin vois selittää mistä nämä patit muodostuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat