Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun mies ei ole paras mahdollinen aviomies, kyllä muistaa jouluna ja on kiltti, mutta juro eikä meillä ole seksielämää, olisitko kaltaisensa miehen kanssa?

Mua suhteessa pitää se että osa minusta häntä rakastaa ja että hän ollut hyvä isä lapsillemme.Siis ollut tai no on edelleen, ei vain sellainen kuin hänen haluaisin olevan.

Eli ongelman ydin on se että mieheni suhtautuu suopeasti fyysiseen kuritukseen, toisin kuin minä eikä ukolle sana mene perille, vaan tarttuu isompaa lasta harvase kerta tukasta ja korvasta ym ym.

Ja uusin ongelma, 3 vee on kuivaksiopettelussaan ihan lapsen kengissä ja kakka karkaa usein housuun, mieheni uhkaa lasta kylmällä/kuumalla pesulla ja harjaa lapsen pyllystä kakkaa tiskiharjalla (joka ihan muihin tarkoituksiin vessassa). Lapsi pelkää ja itkee jo pelkästä housujen riisumisesta. Miten saan miehen ymmärtämään tekojensa seuraukset ja oivaltamaan pehmeämpien metodien paremmuuden?

Äskenkin nappasin mieheltä lapsen ja pesin pyllyn, muksu siis taas rääkyi kun isukki pesi pehvaa=( Ja jälkeen päin mainitsin että en pidä siitä että minun 3 vuotiasta lastani rangaistaan tarpeidensa teosta ja antaa olla laitimmainen kerta että herra koskee pyllyn pesu tarkoituksessa pönttöharjaan!!!

En haluaisi lasten kasvatusmetodiemme erilaisuuden olevan suhteemme kompastuskivi ja vanhempienhan pitää olla se perheen yhteinen peruskivi, ei meillä vaan...

Kommentit (5)

Sinuna sanoisin miehellesi ihan tosissaan että jollei lasten uhkailu ja väkivaltainen kohtelu lopu saa kerätä kamansa ja häipyä. Ihan oikeasti SUN LAPSESI KÄRSIVÄT tuollaisen idioottiäijän käsittelyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat