Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (49)

Meillä Kalevalan sormukset, molemmat teetettyjä eli siihen nähden todella halvalla päästiin, enkä ikinä vaihtais sormusta enkä miestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en halunnut yli 2500 markkaa maksavaa sormusta, koska en uskaltaisi pitää sitä.

Noin kahdellatuhannella markalla sain juuri sellaisen ihanan sormuksen jonka aina olen halunnut.

pesen vauvaa tms. sormus on platinaa ja todella tukeva, joten kestää kyllä pahimmatkin kolhut. isompiakin timantteja olisin itse toivonut, mutta kultaseppä oli sitä mieltä että näin tulee tyylikkäin.

Itse menossa ensi kesänä vihille ja olen katsellut valkokultaisia suhteellisen leveitä sormuksia, joissa pieniä timantteja. Ja järjestään hinta pompsahtaa yli tuhannen euron, joka on meille ehdottomasti liikaa....

miehen eno kultaseppä ja hän teki sen itse, malli oli kyllä ihan kaupassa valittu, sillä en pidä hänen suunnittelemistaan... tukkuhinnasta saatiin vielä 50 % ale, sillä kummisetä halusi maksaa itse puolet. Jos olisin tämän tiennyt, olisin valinnut kalliimman! ;-)

Kuinka monesti sulla on halvemmat sormukset pudonneet tai kadonneet? Jos vihkisormusta pitää läpi elämän on sen kestettäväkin elämän kolhuja ja vuosina laskettuna ei tule montaa centtiä päivähintaa edes 5000e sormus.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat