Vierailija

Kommentit (15)

Olen miljoona kertaa toitottanut tyttäreni kummitädille ja -sedälle, että mitään kallista lahjaa ei saa ostaa, jos jotakin haluaa ostaa. Vaan niin tuli joululahjaksi taas 80 euron arvosta tavaraa ja velipojallekin oma pakettinsa. Itse ostin tytön nimissä 15 euron lahjan kummeille. Pitäisikö tässä itsekin sitten siirtyä kalliisiin lahjoihin, kun toinenkin ostaa...

kuinka tärkeää se on äidille että kummit muistavat lapsia. Pyytäkää te äitejä kummeiksi, niin he varmasti muistavat sitten teidän lapsia kun ymmärtävät asian tärkeyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ennen ei ole muitanut minua mitenkään, ei kiitosta lahjoista tms. Tänä vuonna taisin saada jonkun ylimääräisen kuvasuurennoksen vuodelta miekka ja kilpi kokoa 13*18 (Ifillä hinta noin 3¿). On se kumma, jos 32 (tai 17¿) on liian vähän kummilapselle, mutta kummi ei minkään arvoinen ja 3¿ on jo lähes liikaa!

synttareitä ennen, joulua ennen kysyy tekstarilla MITÄ OSTAT KUMMILAPSELLESI LAHJAKSI?!

En voi sille mitään mutta ei tee mieli ostaa yhtään mitään jos automaattisesti oletetaan että ostan.

Mä en ikinä kehtais kysyä noin lasteni kummeilta, koska minä pidän tärkeämpänä sitä että he esim. soittavat lapselle jouluna tai ennen ja toivottavat hyvää joulua!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat