Vierailija

Kommentit (22)

laita ilmastointiteippi syylän päälle niin, että pysyy varmasti irtoamatta ja peittää sen reilusti.Hoito voi kestää jopa viikkoja,mutta teho perustuu siihen että syylä ei saa happea ja tavallaan " tukehtuu" .Onnistuu hyvin jalkapohjan syyliin, kun teippi saa olla siellä aika rauhassa eikä häiritse juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä luin aikoinaan jonkun amerikkalaisen tutkimuksen. Tai siis lehtijutun tutkimuksesta ;=)) Toi ilmastointiteippi ' hoito' oli toiminut paremmin kuin apteekin hoidot. En ole itse joutunut kokeilemaan.

" polttokynä" toiminut.

Laitoin tuorehiivaa (löytyy " maitohyllyltä" huomaamattomasti) nokareen syylän päälle + laastarin ja sukka päälle. Pistin tämän satsin aina yöksi. Varmaan parisen viikkoa meni niin syylä hävisi. Ei oo tullu takas 10 vuoteen. Kuulin kaverilta tämän aikanaan. En tiedä mihin perustuu.

Oon kuullut, että osterivinokaskapselit vois auttaa myös (luontaistuotekaupasta).

niin äiti sanoi että joka aamu kun heräät niin nuolaise sitä, siis ennen kuin syöt tai juot yhtään mitään. En tiedä mihin perustuu mutta joka aamu yritin muistaa nuolaista sitä niin yhtäkkiä se vaan oli hävinnyt...mutta aika inhottavaa mennä nuolemaan jalkapohjaa niin sun täytyy nyt keksiä parempi konsti. ;0)

multa joskus jäädytettiin, mutta se tuli takaisin. Terveyskeskus lopetti jäädyttämisen, ostin sitten itse sen aineen apteekista. Aina se vaan tulee uudestaan. Mäkin leikkailen saksilla kun oikein isoksi pullahtaa. Mulla syylä on ollut jalassa ala-asteesta asti, nyt ikää 30v.

Tytöllä oli jalkapohjissa aika isoja ja sormissa pienempiä, jotka useamman viikon hoidon jälkeen hävisivät eivätkä vielä ole tulleet takaisin, aikaa on mennyt n. vuosi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat