Seuraa 

pullon verran yskänlääkettä on mennyt mutta mitään vaikutusta ei tunnu olevan...

Päivällä lapsi ei oikeastaan yski, ei ole nuha, eikä kuumetta!

Hetki siitä kun lapsi on mennyt nukkumaan alkaa tauoton kova yskiminen ja sama yskimis kohtaus saattaa jatkua monta tuntia.

Tiedän että liikkeellä on sellaista flunssaa missä on kova yskä mutta miks lapsi i oireile muulla tavalla eikä kuumeile???

Onko kenenkään muulla lapsella ollut samaa ja menikö itsestään ohi vai pitikö syödä antibioottia?

-huomenna mennään lekuriin näillä näkymin kun vauvalla on neuvola ja pyydän et tutkii kans tän isomman tytön...

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen itse astmaatikko ja se oireilee juuri tuollaisena yöyskänä. Minulla voi olla keuhkoputken tulehduksen ainoana oireena astman paheneminen ja yöyskä. Eli kysymys kuuluukin, onko lapsesi lähisuvussa astmaa?

vaihteeksi mekin jossain muussa pinossa, kuin elokuisissa :)

Meillä tuolla esikoisella, joka siis on 4,5v tyttö ja astma diagnosoitu 6kk iässä, on juuri tuollaista yskää, joka alkaa heti nukkumaanmenon jälkeen ja kestää ja kestää, eikä mikään tunnu auttavan, välillä ei edes astmalääkkeet. Ja juuri tuo tuollainen/tuohon ajankohtaan liittyvä yskä on astmalle tyypillistä. Samoin tuo, että on pitkittynyttä.

Meillä paras konsti on ollut yksinkertaisesti, että herättää lapsen ja noustaan ylös (niin raa' alta kuin se tuntuukin...) ja sitten jonkun aikaa ollaan pystyssä ja katsellaan vaikka telkkaria tms. (ja otetaan niitä astmalääkkeitä, meillä kun ne jo on) Kun lasta taas alkaa väsyttää, kokeillaan mennä nukkumaan, usein auttaa tuo hetkeksi vielä ylös nouseminen. Tämänkin ikäisellä saattaa auttaa nukutus mahd. pystyssä asennossa.

Caprice

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat