Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Sivut

Kommentit (52)

Eli meidän pikku tytöstä tulee kuitenkin Erika ihan yhdellä eellä =9 Eli sisarukset on Thomas ja Erika...joutuu veli myös kuitenkin selventämään aina nimeään. Ja Erika sopii hyvin r-alkuiseen sukunimeen.

Nyt vain Erikalle 2 ja 3 nimi Isabella olisi itestä kiva 3 nimi mutta muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. =)

-himpula-:

Lainaus:

On ollut joitain ihan kivojakin... mies tykkää Olivia nimestä, mutta ite en ole ihan varma haluanko sitä.

Meillä on ihana 8kuukauden ikäinen Olivia-neiti ja kun tytön nimeä pähkäiltiin niin mies oli vakuuttunut, että Oivia on paras mahdollinen nimi tytölle, mutta minä en ollut siitä niin vakuuttunut, vaikka minustakin oli kyllä tosi kaunis nimi, mutta niin oli moni muukin ;o)Noh..niin kuitenkin kävi, että mies sai minutkin uskomaan, että Olivia on paras vaihtoehto ja nyt meidän prinsessa siis on Olivia Enni Anneli ja se on hänelle juuri passeli nimi ;o)!!

Lainaus:

Kumpi parempi Amelie vai Amelia?

Amelia parempi..aivan ihana nimi..tätä minä yritin viimeiseen asti läpi meidän neidille, muttei sykähdyttänyt miestä lainkaan ;o)!!

Lainaus:

Kumpi parempi Fanni vai Fanny?

Tää on myös aivan ihana..tätäkin yritin läpi, muttei onnannut meillä, josko teillä sitten ;o) ja minusta Fanni ehdottomasti parempi, koska Fanny tarkoittaa " rivouksia" .. olikohan se Englannissa???..tämänkin oon oppinut tällä palstalla..täällähän oppii paljon, kun kauan viihtyy ;o)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

abaco:

Lainaus:

Olen samaa mieltä, että Erika on nätti nimi, mutta kirjoitus ja lausuminen voivat aiheuttaa kysymyksiä. Toisaalta, onko se liian rankkaa toistaa aina Erika k:lla, yksi e? Ehkä.

Hmm, rankkaa ja rankkaa, onhan se vaikeampi nimi kuin vaikka Anna tai Lotta, mutta toisaalta on suomalaisilla vieraampiakin nimiä (Janette, Nico jne) ja tavallistakin nimeä voi joutua tavaamaan (Tuomo vai Tuomas, Mia vai Miia jne)! Melko automaattisesti minä ainakin sanon heti perään miten nimi kirjoitetaan, koska kirjoitusasu on se epätavallisempi suomenkielisille.

Voithan vielä varmuuden vuoksi kysäistä tutuilta,et loukkaisiko hetiä samantyylinen nimi,jos asia sinua siis mietityttää :)

Minusta ne eivät kuitenkaan ole " samaa nimeä" ,vaikka vähän samalta kuulostavatkin. Ihan eri nimet.

Amanda on yksi suosikkejani mutta on jo veljen lapsen toinen nimi...muuten tulisi Amanda. =/

Marissa, en tykkää Mari-alkuisista nimistä.

sandra, ehkä liiankin ulkomaalainen suomalaiseen suuhun.

Jessika, ihan kiva nimi

Melissa, mies ei tykkää, muuten kyllä

Emilia Anni Isabella

Emilia Oona Anneli

Olivia Iisa Anneli

Olivia Linda Isabella

Linda Emmi Anneli

Linda Annu Isabella

Amelia Eevi Anneli

Amelia Aada Isabella

Matilda Ilona Anneli

Matilda Emma Isabella

Erika Aino Isabella

Erika Jade Anneli

Erika ja Olivia sopivat molemmat tosi hyvin Thomas Aleksi Oliverin siskolle. Mutta onko Aino siinä seurassa vähän " liian" suomalaiskansallinen..? Miten muuten lausuisit Erikan? ' erika' vai ' eerika' ?

Tässä vielä vähän ehdotuksia, josko pyörittelemällä löytyisi " se" :

Erika Ella Olivia

Erika Linda Isabella

Erika Linda Olivia

Erika Anni Olivia

Erika Linda Anneli

Erika Anni Amelia

Erika Linda Matilda

Erika Anne Olivia

Erika Olivia Isabella

Erika Anni Matilda

Olivia Linda Amelie

Olivia Anni Matilda

Olivia Stella Erika/Eerika

Olivia Stella Anneli

Olivia Anne Isabella

Olivia Anni Emilia

Olivia Anni Eerika

Olivia Linda Emilia

Olivia Linda Odessa

Olivia Emmi Anneli

Voih...tulee vielä valinnan vaikeus. =) Körömölli...teidän tyttären nimi on aivan ihana!!! ja nyt ihastuin tohon Anneli nimeen myös...ehkä toinen tai kolmas nimi. Myös Olivia Aino Amelia oli ihana nimi. Hmmm... tulee vielä omia suosikkeja mieleen Peppi on ollut joskus tytön nimeksi harkinnassa ja myös Isabella...mutta en tiiä onko jälkimmäinen liian erikoinen. =/

lisää ehdotuksia otetaan vastaan. =)

Thomas on tosi kaunis nimi, yksi suosikkejani! Joten laitanpa tähän omia tytönnimi-suosikkejani, josko jaamme saman maun? :O)

Stella

Helena

Elena

Eliana

Elliida

Anna

Evita

Anniina

Alba

Alexandra

Matilda

Mariella

Carelia

Lilia

Fiona

Pidän myös tosi paljon nimistä Aino, Anni ja Emilia, mutten voi omalle harkitakaan, kun lähipiiristä löytyy näitä useampikin. Ovat aika suosittuja nykyään :o/ Olivia sopii teidän miettimistänne minusta tyylillisesti parhaiten Thomaksen kanssa, ovat kansainvälisiä kumpikin.

Eli ehdotuksia vielä otetaan vastaan. Erika lausuisin ihan Erika......haluaisin juuri kauniin etunimen koska se on mitä käytetään....eli kaunis etunimi mikä sopii Thomaksen siskolle. Odessa on ihan nätti myös.

...Maija? Meilläkin on Olivia-niminen tyllerö, mutta nimi alkaa olla harmittavan yleinen. Maija on minusta suloinen, pehmeä nimi, eikä ikätovereissa ole paljon Maijoja. Siis Maija Aino Isabella tai Maija Aino Olivia olisi minun ehdotukseni. Jos pidät kaksoinimistä, niin Aino-Maija Isabella tai Anni-Maija Isabella olisivat kivoja. Fannikin on kiva nimi (Fanni Maija Isabella). itse kirjoittaisin ihan suomalaisittain Fanni, jollei sukunimenne ole ruotsinkielinen.

huomenna tapaan papin ja sitten pitäisi nimi ilmoittaa... =( äääh....

Tulee kiire kun ei olla nimeä keritty miettimään. Suosikkeja on:

Emilia

Olivia

Linda

Amelia

Matilda

Erika

toinen tai kolmas nimi Anneli tai Isabella. Kolme nimeä pitäisi olla niinkuin veljellä. Veli on Thomas Aleksi Oliver =)

Olivia ja Matilda ois noista mun suosikit,muutkin oikein kivoja!

Olivia Anne Isabella

Olivia Iida Anneli

Olivia Anneli Aleksandra

Olivia Lilja Isabella

Matilda Eva Anneli

Matilda Oona Anneli

Matilda Mea Isabella

Emilia Eevi Anneli

Emilia Enni Anneli

Emilia Enia Isabella

Emilia Laura Isabella

Erika Iida Anneli