Vierailija

Onko paljon perheitä, jossa on pelkkiä poikia tai tyttöjä?

Kommentit (92)

Josta tuli mieleen että tänään eräs vanha rouva sanoi minulle kaupassa kun olin meidän pienimmän kanssa(1v4kk):

Tässäkö se sinun nuorin nyt sitten on, johon vastasin tietenkin et joo, rouva sanoi sitten että kyllä nuo pienet tytöt on ihania mutta pojat ovat vieläkin ihanempia ja pyysi sitten minulta anteeksi vähän ivallisesti naureskellen!

Samainen nainen aina silloin kun näki minut kolmannesta raskaana niin sanoi et aloit sitten vielä Villeä tekemään.Enkä tunne tätä rouvaa kuin hyvän päivän tuttuna.

Ärsyttää tuollainen kuin se olisi meille joku onnettumuus et ollaan saatu nuo kolme ihanaa tyttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä ikää " vasta" 25v. Mutta tämä tuntuu nyt riittävän. Eihän sitä silti koskaan tiedä, jos vaikka 10v päästä intoutuu koettamaan pientä poikatähteä. :D Mutta noin keskimäärin siis, olen ihan tyytyväinen vaikka lapset samaa sukupuolta. Toinen on oikein leidimäinen pinkkihörhellys prinsessa-tyyppi ja toinen on sitten sellainen joka paikkaan ehtivä villi ja raisu tyttö. Tuntuu sille, että on jokin käsitys siitä, millainen poika saattaisi olla.

Meille entinen naapurinrouva, vanhan kansan ihminen oikeen, tuli onnittelemaan tuoretta isosiskoa, että on se sitten hienoa, kun sait pikkuveljen, sillä suomi tarvitsee miehiä!! Voiphan tuo olla niinkin, mutta kukas niitä miehiä sitten tekee??

Vierailija:

Lainaus:

Josta tuli mieleen että tänään eräs vanha rouva sanoi minulle kaupassa kun olin meidän pienimmän kanssa(1v4kk):...

Meidänkin iso-mummi on todella hyvillään, että meillä on kaksi poikaa. Johtuisikohan jotenkin sota-ajan tunteista, kun rintamilla menetettiin niin paljon miehiä, että jokainen uusi miehenalku on parasta maailmassa. Tiedä häntä.

Vierailija:

Lainaus:

Ajattelit sitten näin uutenavuotena meitä poikien äitejä muistuttaa sodasta. Tai lähinnä siitä että, rintamalle lähtisi meidän pojat. Onko niin pahapaikka kun et ole poikaa saanut, että etsit sitten tälläisiä " hyviä" puolia.

Voisikohan johtua siitä, että tästä sota-aiheesta keskusteltiin jo tuolla aiemmin tässä samassa keskustelussa. Siis ikäihmisten suhtautumisesta lasten sukupuoliin. Samaa nimittäin toivoi minunkin isoisäni, että saisin pelkkiä tyttäriä, jottei poikani koskaan joutuisi sotaan.

Ivallisesti voisin kysyä, että jäikö kaivelemaan, että ottaako koville, kun itselläsi ei tyttöjä ole, vai mistä moinen kommentti. Mutta en kysy. Ihmettelen vain ärhäkkää asennettasi edellistä kommentoijaa kohtaan.

Ajattelit sitten näin uutenavuotena meitä poikien äitejä muistuttaa sodasta. Tai lähinnä siitä että, rintamalle lähtisi meidän pojat. Onko niin pahapaikka kun et ole poikaa saanut, että etsit sitten tälläisiä " hyviä" puolia.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Josta tuli mieleen että tänään eräs vanha rouva sanoi minulle kaupassa kun olin meidän pienimmän kanssa(1v4kk):...

Meidänkin iso-mummi on todella hyvillään, että meillä on kaksi poikaa. Johtuisikohan jotenkin sota-ajan tunteista, kun rintamilla menetettiin niin paljon miehiä, että jokainen uusi miehenalku on parasta maailmassa. Tiedä häntä.

Nimittäin meidän sotaveteraani ukkimme oli erittäin iloinen kun sukuun syntyi tyttölapsia. Sanoikin, että kyllä hänestä ne tytöt on " parempia" , vaikka pojat on ihan yhtä hyviä ;-) Oli kyllä aivan poikkeuksellinen ikäpolvensa ihminen muutenkin, lämmin ja leikkisä.

Ja vastaus kysymykseen, meillä on kaksi tyttöä. :-)

Vielä ainakin yksi lapsi olisi toiveissa, sukupuolella ei väliä.

Joo, monia tuntuu kiinnostavan, miltä etenkin miehestäni tuntuu, kun ei ole poikaa ja vieläkö se poika TEHDÄÄN..

Edesmennyt, sodan käynyt ukkini oli toivonut itselleen vain tyttöjä (sai kaksi tytärtä ja pojan) siksi, ettei hänen lapsensa tarvitsisi koskaan joutua sotaan ja nähdä sitä, mitä hän näki.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat