Vierailija

miten muilla ollut?eli ollaanko siellä koko päivä,pitääkö ottaa omat ruuat mukaan jne. ?nämä kaikki tietenkin on päiväkoti kohtaisia mutta olisi kiva kuulla miten teillä on nämä ollut.

Kommentit (9)

eri otteeseen " haistelemassa" .Eli ei koko pv kerrallaan.Tää on tietty pk kohtaista ja riippuu tietty vanhemmistakin.Eli hetki leikkimässä sisällä,ulkoilussa ja jos pehmeätä laskua haluaa,voi lapsen jättää viimeisillä tutustumis kerroilla yksin " hoitoon" (1/2-1h esim).Mutta neuvoisin sua kysymään pk:n käytäntöä ihan suoraan puhelimitse,ku tutustumisesta sovit.

Hän oli aiemmin ollut kolmen tunnin jaksoja kirkon kerhossa ja puistotädin hoivissa kaksivuotiaasta lähtien. Jätin hänet ekaksi viikoksi tuon samaisen kolmen tunnin ajaksi päiväkotiin, sitten pidensin aikaa kuuteen tuntiin ja kun menin kokopäiväisesti töihin niin nyt hän on siellä koko päivän eli tavallisesti 8½ tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lapsi sen tyyppinen. Olen itse päiväkodissa töissä ja nähnyt monenlaisia alkuja päiväkotitaipaleelle. Kaikki sopeutuu, mutta toiset hitaammin. Mieti lapsesi tarvetta.

pari tuntia kerrallaan,eri aikaan päivästä että päivän kulku tuli selväksi.Sit jätin yksin aamupäiväksi,seuraavana päivänä iltapäiväksi.Eikä tarvinnut omia ruokia mukaan,vaan söi muiden mukana.Samalla sain minäkin jututtaa hoitotätejä. Mitä enemmän on aikaa tutustua yhdessä sen parempi.Siis minun mielestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat