Vierailija

Sain synttärilahjaksi mieheltäni vihdoinkin kauan toivomani geisha-pallot. Kolme erikokoista palloa narussa kiinni, ostettu seksikaupasta. Ongelmana on se, että kun pallot ovat sisällä, ne eivät tunnu oikeastaan lainkaan. Mulla on kyllä hyvät lantionpohjanlihakset, mutta pitäisikö sen oikeasti olla niin, ettei mun tarvitse tehdä yhtään mitään että kuulat pysyy sisällä?

Ja toisekseen, olen kuullut että ne kuulat tekevät hellää sisällä, kun vain vaikka kävelee. Olenko ihan outo, kun saattaa mennä tunteja, etten edes muista että kuulat ovat sisällä? Ei siis tunnu missään. Kertokaa te, kokeneemmat, onko vika minussa, palloissa vai missä!

Kommentit (13)

En ymmärrä minäkään, mitä niitten kans pitää tehä vai pitääkö mitään?! Mun oli sitä suurinta vaikea saada sisälle, tuntu ettei ne mahdu kyllä ees liikkumaan emättimessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itselläni on smart-kuulat ja niitä on kaksi kiinni toisissaan ja kyllä tunnen kun ne on sisällä.

Minimaaliset on tarkoitettu kun on kehittyneempi treenauksessa.

painoin sen vain aina takaisin sisään. Nyt ovat hyvin pysyneet sisässä vaikka kovemmassakin menossa. Hyvin ovat auttaneet emätimmen lihaksiin.

Myös lahjaksi sain, ja olen alkanut jo tottua liikkua nämä sisällä. Tuntuvat vain ajoittain siellä olevan. Joskus tosiaan menee tunti parikin, että unohdan ne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat