Seuraa 

Heipsan!

Hoitava sairaala on joulutauolla, enkä pääse sinne soittelemaan ilouutisia ja hätäilemään.. joten kysäisenpä täältä vähän mielenvahvistusta:

Onko muita, joilla ohjeena on jatkaa zumenon+lugesteron -lääkitystä plussaamisen jälkeen?

Kuinka kauan tämä lääkitys jatkuu?

(Minua ihmetyttää nimenomaan tuo zumenon..)

Kommentit (3)

Onneksi olkoon! Mulla sama tilanne, hoitava klinikka (ettei olisi sama;)) kiinni, plussa tuli ja mietin voiko lääkärini kirjalliset ohjeet pitää paikkaansa, eli lääkkeet jatkuvat aina ultraan asti. Soitin Nkl:lle Mervi Halttuselle joka sanoi, ettei missään nimessä saa mennä lopettemaan itsekseen, joten hyvä on jatkaa niin kauan kun lääkäriltä saa varmistuksen:)

luki meidän ohjeessamme. Mutta se kuulemma riippuu siitä, kuinka plussa on saanut alkunsa - meidän tapauksessamme eli pakastetun alkion kohdalla lääkitystä jatketaan hiukka pidempään.

Tosin minulla oli viimeisenä (kahdeksantena) viikkona kevennetty Zumenon-annos, kolmen sijasta kaksi vuorokaudessa. (Lääkäri antoi tähän luvan, kun uutta pakettia ei tarvinnut hänen mukaansa muutaman napin takia ryhtyä ostamaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos neuvoista ja onnitteluista!!

Olin niin epäuskoinen tämän PAS:n onnistumiseen, että en edes kuunnellut kunnolla ohjeita. Papereissa lukee kyllä, että jatketaan lääkitystä plussan jälkeen, mutta ei, kuinka kauan. Ja minulla on pieni paniikki kehkeytymässä... jännittää ihan hirveästi ja pelottaa vielä enemmän. Olen tehnyt r-testinkin jo kolmesti. Tiedätte varmaan tunteen.

Meillä on takana 3 ICSIä kaikkine PAS:eineen sekä yksi epäonnistunut ICSI-lääkitys ja tämänkertainen PAS oli viimeinen. Mitään ei jäänyt pakkaseen, enkä jaksa enää noita hoitoja. Kävimme jo adoption alkuinfossakin, mutta emme pitäneet viisaana jättää papereita ennen kuin kaikki PAS:t on tehty. Onneksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat