Vierailija

Nyt on neidillä sellainen känkkävaihe että ei pahemmasta väliä. Kaikki on JYRKKÄ EI hänelle. Tai joskus se on ehdoton kyllä, mutta vain silloin Kuin minä olen ei-mieltä. Vaateshow on aivan uskomaton, ja äiti pitää aamukampaa siitä että milloin kevään lampöiset tulevat ja pynttäämisen voi lopettaa. Armoton hiki joka kerta kun tenavan saa vihdoin ja viimein puettua KUN HÄN EI HALUA PUKEA. Ja sitten alkaa toinen huutokierre, kun itse en saa nappulan mielestä tarpeeksi nopeasti päälleni. KUN HÄNEN TULEE HIKI ja HÄN HALUAA MENNÄ ULOS HETI. Puhumattakaan ruokailusta. Siinä vasta valtataistelua käydäänkin ja isolla kirjaimella. Huhhuh.

Näin nukkuessaan on vaikeaa kuvitella mitään yhtä ihanaa kuin pieni rakas tyttönen, mutta odotas kun hän herää ja alkaa polkemaan jalkaa....

Kommentit (5)

meillä tyttö täyttää3 v pian ja meno on ihan kauhea!!!! Välillä tekis mieli lyödä hanskat tiskiin sanoa tytölle että tee just niinku tykkäät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No meillä on ollu tota jo syntymästä asti. Ja nyt ollaan jo asennoiduttu tuommoiseen käytökseen. Joten emme erota onko uhma menos vai ei.

Jo sairaalassa, kun syntyi vaan tietty kohta huoneessa johon sängyn laittoi kelpasi. Sitten kotona koliikki. Ja aina oli joku asia mikä ei ollut tytön mieleen. Nytkin 3,5v. aina herää aamulla jo naama kurtussa valmiiksi. Listaa voisi jatkaa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat