Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tai toiselta nimeltään Nifkinin testauspäivä! :)

Sivut

Kommentit (63)

Pääsinpäs vilä tänään koneelle...

Kukas se tässä taannoin oli polttaa testin roskissa? Nooh, täällä toinen roskisdyykkari... Pitihän sitä vielä käydä katsomassa ja voisin vaikka vannoa, että siellä oli piskuinen viivan alku... Hyvin olematon ja pieni, kyllä... Tää tiedättekös alkaa olla jo aika sairasta hommaa täällä... xDDD *menee nurkkaan häpeämään ja nauraan hullun naurua*

Voi, onko päivä jo näin pitkällä, neljän sivun pinot. Herätttiin vauvan kanssa vähän ennen kahtatoista ja nyt hän nukkuu taas. Ihana lapsi:)

Kylvetetty on.

NEIDILLE jaksamista!!! Kyllä sulla oikeesti on tosi rankkaa, kun olet koko päivät 24h lasten kanssa. Mä täällä odotan aina kuin kuuta nousevaa miestä kotiin iltapäivästä ja se on hieno hetki. Mun arki kuulostaa epäreilun helpolta suhun verrattuna. Kävelylläkin käyn yksin joka ilta, kun mies vauvan kanssa.

Katzu: olen samaa mieltä marieelan kanssa siitä hääpäiväjutusta, mutta sehän on vain teidän päätettävissänne mitä päivää juhlitaan. Suosittelen kyllä naimisiin menoa, on se kiva olla aviopari eikä avopari kun on lapsia. Musta siinä on eronsa, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Meillä avioliiton solmiminen vei suhteen uudelle asteelle, mitä en olisi voinut kuvitellakaan aikaisemmin.

Mitäs vielä... enpä nyt muista:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen tänään syönyt pääasiassa hedelmiä ja maha on heti kauhea O! Ei tunnu olo yhtään hoikemmalta;) Olen nyt jopa kolme päivää vähän vähemmällä ruualla. Vielä ainakin kuukausi... ;(

tulipa vielä mieleen suositella KATZULLE ja muillekin raskaana oleville siiderin ystäville Kopparbergin alkoholitonta siideriä. Maistuu siis tosi hyvälle. Raskaana ollessa ostin muutaman kerran tuota, kun oikein teki mieli kylmää päärynäsiideriä. :)

" Ompas tomeran kuuloinen ty....." Pääsi terkan suusta ku kuultiin ekaa kertaa sydänäänet. Siis tytön tomerat sydänäänetkö???? Heh!

Olikos se niin et tytöllä nopeasti ja terävästi???

Kuhan tässä arvailen! =)

Neuvolas muuten kaikki ok mut joulun aikana paineet noussut paljon ja saikulle pisti mut lepää kun sanoin et töitä pitäs paiskii koko viikonloppu. Terkka sano et nyt ei riskeerata. jos paineet sanoo et tarvii lepoo ni sitten levätään!

Selvä, käy mulle! Siis viikonloppuni onkin VAPAA! Jee!

UUSIVUOSIG: Mennään kaverille! Kiva nähdä kaikkia. Mä oon niin kauan ku jaksan ja lähden sitten kotiin lukemaan kirjaa. Meijän kaverit kun ovat vielä niin nuoria niin ryyppäävät varmasti. Mä jaksan sen alkuillan mutta en jaksa kattoo sit kun ne örveltää! Ei kiinnosta!

LAPSIG: Mä haluisin ainakin 3 tai enemmän. Mies on suurperheestä ja tyytyis kahteen. Sen näkee sit meneekö mulla hermo enemmin vai alkaako mies vauvakuumeilee enemmän.

Pahoittelut Nifkinille! Elämä on epäreilua! Mutta silti kerrankin kehoitan katsomaan musta mallia (en varmaan ole ennen niin tehnyt). DIAK kesken, mutta uskon että mammaloma lisää vain motivaatiota. Se vika opintokokonaisuus joka mulla jää tekemättä on tosi kiinnostava, siksi uskon 100% että palaan kouluun. Mitäs väliä sillä on onko koulu vai työt kesken paitsi että jos se koulu on ihan syvältä ja pelkää ettei sinne enää palaa jos äippälomalle lähtee. MUTTA, mitäs siellä sitten nytkään tekee?

Joo mun on kai parempi olla hiljaa kun mielipiteeni asiaa koskien varmasti jo tiedetään =) Vauvoja paljon ja mieluiten heti! =)

NEITI kun puhui tuosta kahvista niin mua rupes haluttaa kahvi. Oon juonu kai yhden kupillisen raskausaikana. Voisinkohan keittää vähän kahvia? Jos juon siitä vaan yhden ison kupillisen! Mä oon vaan niin neuroottinen ton kofeiinin kanssa. Kaipa sitä voi....

Söinhän mä tapanina korvasienikastikettakin. Joo ja sitten jännitin seur yön et mitä mahakipuja ne oli joita podin! No vauva on ainakin masus viel ja elossa!

Jjaritteluks taitaa mennä....

Mun piti herättää mies klo 11 enkä ole vieläkään raaskinut. (oli yön töissä) Tiiän et sil ei oo menoo, haluu vaan kääntää rytminsä kun alkaa vapaaviikko.

No mä käyn keittää tipan kahvia ja palaan sit linjoille!

Soffu kera Nuppusen 14+2

ps. MIRULII onko sulla todella tänään 14+1 (oonko mä omis laskuis jäljes?)

Uus vuos menee ihan normaalina lauantai päivänä. Ei ammuskella raketteja, ei tehdä mitään erityistä. Eriasia olis, jos mies olis täällä - mutta on töissä! Ehkä paistellaan makkarat takassa :)

Lapsista.. Ehkä kolmisen kappaletta olis haaveissa, mies haluais (kai)kaks. Mutta en osaa etukäteen oikein miettiä tollasta. Kunhan nyt se kakkonen siunaantuis!

Nifkinille halit!

Katzu: Me pidetään hääpäivänämme alkuperäistä päätettyä, joten vietämme hääpäiväämme aina juhannuksena ;) Vaadippas siltä mieheltäs lupaus toivomiisi kirkkohäihin, meillä ne oli ensin suunnitelmissa ja nyt sitten mies tahtoi mennä aikaisemmin jo naimisiin siis ennen vaavin syntymistä ;)

Mutta nyt taas hommiin, että saa tänään edes asiat hidettua

Nansku ja ninnironi rv31+2

Ukolta tuli äsken viesti, että pääsee huomenna kotiin! Sunnuntai-iltana tietty sit takas laivaan, mutta sen jälkeen ei ookkaan lomaan enää kun reilu viikko!

Nyt pitää mennä kaivelemaan pakkasesta sisäfilettä sulamaan ja samalla vois juhlistaa uuttavuotta etukäteen itse ja syödä puoli litraa nougatjädee..! =D

Hyviä öitä!

*reps*

Lainaus:

Ehkä saan lapsia joskus eläkkeellä. Sillon ei pitäs ukollakaan olla mitään vastaan sanottavaa! Ehkä mennään naimisiinkin hautajaisten yhteydessä kun " eihän tässä ole mikään kiire" .

Oot sä ihana :D :D :D :D Ja pahoittelut negasta, vaikka eihän se vielä mitään kerro jos ei ole täti tullut.

Joko kerroit miehelle negasta? Jospa sekin masentuu siitä niin, et haluaakin aloittaa jo yrittämisen :) Niinhän täällä on monella käynyt...

Tota mä vähän pelkäsinkin, et sitten se avioitumispäivä on se virallinen hääpäivä. Tai sama kai se on kumpana sitä jatkossa haluaa juhlistaa. En vaan haluais viettää jatkossa hääpäiviä alkuvuodesta kun siihen osuu meidän kaikkien synttärit.

Elämä vissiin kadoksissa mullakin:( tylsää, oon tehny jo ens vkonkin hommia etukäteen ja silti vaan aika käy pitkäksi. Hitsi kun voiskin aina lähteä kotiin heti kun saanu työt tehtyä.

voi nekku, kyllä isä toipuu. Ikävää, kun ei tarkemmin tiedä vielä mikä tuli.

Me käytiin ostamassa sitteri:) baby björn-merkki ja tummansininen, hieno on:)

ÖITÄ

Juu,piipaa,niin Coolina kuin Coolina vain pystyy oleen ;) Mä aattelin,et Nifkin testaa tänään,Mii huomenna ja mää sit sunnuntaina. No joo.

Äläkä sinä välitä äitisi höpinöistä,tottakai sinä nautitkin omista rakkaista lapsistasi,ei se sitä tarkoita,vaikka lisää haluaisitkin!!! Sehän just osoittaa,että tykkäät niistä,kun lisää haluut! Ihmiset kyllä päästelee välillä suustaan semmosia sammakoita,että oikein ärsyttää. Siis itte ei vois mennä kyllä sanoon samanlailla toiselle,mutta meitä on niin moneen junaan...

Meille tulee tänään tytön kummit synttäreille ja pitäs siivota. Pullataikinan sain jo alulle,kukahan tulis leipoon sen? :)

Joo,ihme ihottumaa on toi Eetun vyötäröllä,ei se pahemmaks ole onneks mennyt,oon koittanut sitä rasvailla ja huuhtoa kylmällä,kun tuntuu kutiavan kovasti. Yö menikin poikaa kanniskelles,kun ei ollut hyvämitenkään. Aika zombi olotila :/

Nyt täytyy rientää siivoon,katotaan kuinka ehdin koneelle tänään. No,jos täti tulee,niin käyn kertomas kyllä. Ja nifkinin testituloksen täytyy käydä lukemas.

Pikaisesti kirjoitan, kun kohta pitäis lähtee viemään tyttöä ½-vuotisneuvolaan. Hassua, miten voi hiukan jännittää, että kuinkas paljon on neidillä pituutta ja painoa. :)

NIFKINILLE pahoittelut negasta, samoin AXELLE. Ja tärppionnea seuraavaan kiertoon.

Marieela kuvas ihanasti tuntemiaan vauvanliikkeitä. Ihan kaiholla muistelen miltä se tuntui. *tahtoo tuntea saman uudelleen*

MII: hassua, miten voi jännittää toisen, tuntemattoman ihmisen, puolesta, et tuleeko sulle plussa. Toivon kovasti ja plussasäteitä~~~~ lähettelen, kuten muillekin, jotka pian testaatte.

Äsken tein kasvissoseita oikein urakalla pakastimeen. Mutta kyllä käy näppärästi sauvasekottimen kanssa. Kehtaanko edes tunnustaa, että kuukausia sitten kun tein ekoja satseja kasvissoseita, niin en muistanut edes koko sauvasekoitinta, vaan tuhrasin siivilän kanssa ja siinä meinas mennä hermot. Eli sauvasekoitin on kätevä lapsiperheessä!

Mä oon taas ehkä hiukan tyhmä, mut minkä vuoksi menkoista käytetään nimitystä täti? Sinänsä kyllä ihan hauska nimi, mut jäin miettimään, et miks. Onks tädit yleensä ei-toivottuja-vierailijoita?

Ei vaan, nyt on mentävä vetää ylleen jotain vaatteita ja laitettava naamansa sellaseen kuntoon, et kehtaa ihmisten ilmoille lähteä...

PIIPAA, mä veikkaan et Allu syntyi torstaina klo 20-21. JA jos ei syntynyt eilen, niin syntyy huomenna aamuyöstä klo 03-04, vuoden viimeisen pvän kunniaksi.

Isä oli joutunu sairaalaan. Ovat Ylläksellä lomailemassa. Olivat ratsastamassa, kun sille tuli joku kohtaus - mahaan koski (ilmeisestikin), oksenti kauheesti yms. Soittivat ambulanssin, paineet yli korkeella ja laittoivat tippaan.. Tän päivän oli sairaalassa, ottivat sydänkäyrää ja jotain.. En tiiä, en oo puhunu sen kanssa.

Anteeks nyt vaan - en kauheesti jaksa kommentoida.. Jonkin verran lyö tyhjää päässä..

Mutta [b]Nifkinille[/b] suuret pahoittelut negasta!!

[b]Katzu[/b] - Hienot kärryt :D

Joo - ei nyt irtoo muuta......

siis pari päivää sitten mä etsin kaupasta juuri tuota siideriä. Keksin jotenkin et onhan olemassa alkoholitontakin siideriä. Mutta mutta--- se oli LOPPU! Iso iso marketti ja koko hylly tyhjä! Toivottavasti huomiseksi saan tota siideriä! Kiva ottaa omaa siideriä kun muutkin ottavat! Hih!

Onkos se muuten päärynä vai omena vai mikä? eihän sitä oo kun yhtä makua!?

Ollan lähdössä ostaa miehelle kerrastoa kun lähdetään sinne Rukalle pian ja äitini oli niin huolissaan mun paineista että lupas tehdä tänään ruuan että mun ei tarvitse rasittaa itseäni! =)

(en oo ite yhtään huolissaan) Joo, siitä vaan, saa huolehtia!

Niin ja MARIEELA: Enhän mä tosissani mieti et mitä se syke nyt tarkottaa. Ajatusleikkiä vaan. Eka tuntu et varmasti on poika, nyt oon alkanut epäilee! Tulee kuka tulee!!! ;-)

Moikka moi taas välil!

Soffu, elä liikaa luota noihin sydämenlyönteihin -> jos niin olisi, meilkin olis 2 tyttöä jo ;)

Ja nyt sitte tosiaan otat rennosti jos kerran paineet korkealla!!!

Ei se kofeiini niin vaarallista ole ettetkö voisi kahvia aina juoda silloin tällöin :)

G: Kotona ollaan ja sisko miehen kanssa tulee meille kylään. Syödään, valetaan tinat ja ammutaan raketit, siinä se ;)

Itse aion ottaa lasillisen kuohuviiniä ja maistan punaviiniä ruuan kanssa.

Talvikilta ei siis vielä uutisia.. Toivottavasti pian tulee kuitenkin :))))

Tuosta naimisiin menosta vielä sen verran, et mulle EI ole merkitystä olenko/olinko naimisissa ennen lapsen syntymää vai sen jälkeen. (ei oltu ja nyt tästä sitte ollaan, mutta suunnittelematta..) MEillä kuitenkin asiasta puhuttiin niin paljon että ei se suhdetta mitenkään muuta, kun vuosia oltu yhdessä. Eikä se nyt sillai ns. ole muutanutkaan. Papereissa ehkä enemmän sitte, mutta arjessa ei sillä ole ns. muutoksia näkynyt paitsi sukunimessä (jos sen vaihtaa). Eli meillä ei taidettu päästä naimisiin menolla muihin ulottuvuuksiin, mutta pääasia että meillä rakastetaan edelleen toisiamme ;D

Kiva - On sitten niin kipee häntäluu, ettei istumaan kykene - pitikin harjoittaa jumppa-asentoja saunanlauteita vasten :/ Ei hyvä ollenkaan..

No nyt on ainakin laskettu simppoja valmiusasemiin..!! ;)

Pitäs jo töihin olla menossa - mut täällä istun possu-yökkäri päällä. Väsyttää.... OIsin ihan mielellään voinu nukkuu vielä puol tuntii.

Minja menee tänään uimaan mun siskon ja sen pojan kanssa :) Tosi kiva kun sisko tykkää viedä kummityttöänsä vähän huvittelemaan - nyt kun minä oon tällänen kiireinen uraäiti ;)

Täytyy tulla päivän aikana vilkuilemaan, josko Nifkin ois testannu! :)

AXE:

pahoittelut tädistä!! Harmittaa sun puolesta kyllä niin vietävästi :(

NIFKIN:

Pahoittelut negasta! Mutta niin kauan kun tätiä ei näy niin toivoa on! heh, repesin vähän tota häät hautajaisten yhteydessä ;) hihihihiih :)

Mitäs muuta..

molemmat lapset nukkuu HISTORIALLISTA ja mä päätin testata kauanko ihminen voi elää pelkällä kahvilla. Pannullinen ois takana eikä vielä ole nälkä tai uni :D Tänään siis vain pannullisen kahvia juonut. Mut eipähän tosiaan nukuta :D :D

Minja ei tosiaan päivisin nuku ja korviketta menee yli 2 l päivä.. syö 2h:n välein sen 200 ml, vaikka velliäkin joukkoon laittaisi.. hiukan ihmetyttää kyl mihin se kaikki ruoka oikein menee..

Kiinteitä en viitsisi ennen leikkausta aloittaa... siis noita soseita oikein..

Yö oli kaamea, sitä sen enempää kommentoimatta.

kaikille PLUSSAA toivoville ja vielä jännääville (Hönttä, mii, nifkin?) PLUSSAONNEA

Niin ja NEKKU alkanut tuplailee? (vai muistankohan taas väärin?) Onnittelut siitä :)

meen keittää toisen pannullisen kahvia.. :D

T: Kahvinpalvoja Neiti + tytöt

NIFKIN: eihän me mitään yliaktiivisia olla! Muuten vaan elämä hukassa... ;) Just tänään valitin miehelle kuinka se jaksaa päivittäin jauhaa kaverinsa ja veljensä kanssa ihan tyhjänpäiväisiä juttuja (yleensä liittyen bändiin) tuntitolkulla (parasta aikaa) ja itse sitten 24/7 hengaan " tuntemattomien" nettiystävieni kanssa jauhamassa jokaisesta limaklöntistä, tissikivuista ja näen teistä unta... En mäkään täydellinen taida olla.. ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat