Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulle on tullut kaksi luupattia käsiin. Tuli mieleen, että mitähän noi d-vitamiinilisät ym saattaa vaikuttaa. Lekuri sanoi, että pattien leikkaus ei ole mikään pikkuoperaatio eli kannattaa sinnitellä ilman jos pystyy. Muistuttavat vaivasenluita.

Kommentit (3)

kasvoi takasin entistä kipeempänä. Parin viikon päästä menen uä-tutkimukseen jossa tarkistavat mikä patti se on ja sit päätetään jatkosta. Toi patti haittaa jo vähän nimettömän sormen liikkuvuutta kun on just nivelen vieressä..

Minä niitä täältä aikaisemmin kyselin ja vastaukseksi sain, että ne pitäisi tyhjennyttää ja hoidattaa kortisonilla. Eli patin sisään työnnetään paksu neula, jolla sisällä oleva geelimäinen aine - mitä lieneekään - imetään pois ja tilalle ruiskutetaan kortisonia.

Käväisin lääkärissä ja gangliota yritettiin tyhjätä, muttei onnistunut.

Toinen vaihtoehto oli sitten leikkaus, mutta ainoastaan yksityisellä puolella pääsee pikaisesti leikkaukseen. Nuo kun ovat vaarattomia kasvannaisia, ei niitä kunnallisella puolella suostuta hoitamaan, ennen kuin kaikki kiireellisempi on mennyt edelle. Eli täälläpäin se tarkoittaa ettei koskaan...

Kolmas vaihtoehto oli kestää ne ja toivoa, että sattuisi kolauttamaan kätensä johonkin niin pahasti, että ne rikkoontuvat ja tyhjenevät itsekseen. Tai lyödä ne itse vasaralla rikki. Valitsin näistä kolmos vaihtoehdoista ensimmäisen siihen asti, että saan tarpeeksi rahaa yksityiselle puolelle =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensin ranteissa, tyjennettiin monta kertaa ja vikalla kerralla ei tullut takaisin, mutta nousi sitten sormeen ja näyttää aivan rumalle syylälle.

Lisäksi nyt tullut myös jalkaan. Eli uskon, että jos mulla leikattaisi, niin saisi leitata kohta uudelleen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat