Vierailija

Kysy mitä olet aina halunnut tietää elokuvista. En kommentoi näyttelijöiden yksityiselämää!!

Kommentit (15)

hylpyl:

Lainaus:

minusta se on aivan järkyttävän huono leffa, varmaan se huonoin kaikista ja silti niin moni tykkää siitä. Olen aina miettinyt että onkohan se vain niin " hieno" leffa että jos siitä sanoo tykkäävänsä niin silloin vaikuttaa jotenkin älykkältä kun on huomannut elokuvan syvemmän merkityksen. En voi nimittäin uskoa, että jonkun mielestä se leffa ihan oikeesti olis katsomisen arvoinen.

Mä erehdyin kerran katsomaan tuon just sen takia kun kaikki kehui miten hyvä se on! Toisen raiskauksen jälkeen sammutin telkkarin, mutta seuraavana päivänä katsoin vielä loppuun kun ajattelin että kai se jossain vaiheessa paranee.

Leffan jälkeen olin hieman huuli pyöreenä :0! YÖK!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mikä on suosikkisi vanhoista mustavalkoisista klassikkoelokuvista?

Mä tykkään ihan hirveesti kaikista kotimaisista mustavalko klassikoista! Suomisen Perhe on kyllä aina ollut ykkönen=)

hylpyl:

Lainaus:

ja näyttelijät aivan surkeita, kannattaako sellaisia todella tehdä?

Näyttelijät ovat lähes harrastelijoita, koska korkeapalkkaisia huippunäyttelijöitä ei ole varaa palkata.

Tämä on silti todella jäänyt vaivaamaan mieltäni silloin lapsuudessa ja yhäkin muistan joitain yksityiskohtia leffasta hyvin selkeästi.

2

Vierailija:

Lainaus:

Tavallaan tuo kuulostaa tutulta, mutta taidan sekoittaa sen siihen " paholaisen leikkimökki" elokuvaan.

Vierailija:

Lainaus:

Mikä on mielestäsi yliarvostetuin elokuva?

Lähes kaikki " Vuoden odotetuimmat" kuuluvat tähän kastiin=)

Suurin pettymys oli kai aikoinaan Blair Witch Project, koska sitä mainostettiin " maailman pelottavin elokuva" , mutta olikin jotenkin vähän floppi. Odotin koko ajan milloin alkaa tapahtumaan ja sitten kun alkoi niin tuli lopputekstit..

Tosin toisella katselu kerralla elokuva aukesi enemmän..

Vierailija:

Lainaus:

Luettele viisi parasta ja huonointa elokuvaa

Tämähän on sitten makuasia=)

Hot 5

1. Kauna

2. Saw I

3. Seitsemän

4. Cast Away

5. Forrest Gump

Not 5

1. Traffic

2. Satimessa

3. Dog Soldier

4. Kellopeliappelsiini

5. 28 päivää myöhemmin

minusta se on aivan järkyttävän huono leffa, varmaan se huonoin kaikista ja silti niin moni tykkää siitä. Olen aina miettinyt että onkohan se vain niin " hieno" leffa että jos siitä sanoo tykkäävänsä niin silloin vaikuttaa jotenkin älykkältä kun on huomannut elokuvan syvemmän merkityksen. En voi nimittäin uskoa, että jonkun mielestä se leffa ihan oikeesti olis katsomisen arvoinen.

Leffassa perhe elää normaalia arkeaan, kunnes eräänä päivänä talo onkin suljettu siten, ettei kukaan pääse ulos ja lämpötila alkaa nousta selittämättömästi. Leffa loppuu siihen, kun lapsi nakkaa nukkekotinsa johonkin takkaan tms, perhe olikin nukkekodin perhe....

Tämä leffa on jäänyt kalvamaan mieltäni lapsuudesta. Jos keksit mistä leffasta kyse, niin keksin jonkin kivan palkinnon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat