Seuraa 

Aloitanpa pinon!

Sivut

Kommentit (45)

Johonkin tässä maailmassa sentään voi luottaa :)

Väkkärä voi jo paremmin, henki kulkee taas. Keuhkokuumeen aiheuttaja lienee virus, onneksi, koska ab:t on ikäänkuin pois kuvioista tuolla pojalla. Lääkitys on ollut avaavaa ja hoitavaa hengitettävää; samat " kamat" kuin Pyörskyllä on jatkuvana.

Yritin saada itselleni aikaa ta:lle, mutta päivystysajat oli tältä päivältä menneet. Voin joko odottaa maanantaihin, mennä klo 16 jälkeen Peijakseen tai omalla rahalla yksityiselle. Eipä oikein nappaa... Ajatus Peijakkaasta perjantai-iltana, juopottelujuhlan aattona... Jos olisikin vaan humalaisia pelättävänä, mutta muissa aineissa olevat on jo tosi, tosi pelottavia. Täytyy kahtella.

Omien harmitusten keskellä on ollut kiva lueskella täältä haalari- ja hiuspohdintoja :) Monta päivää jumissa kotona (lääkärissäkäyntejä ei lasketa) tekee minusta hyvin, hyvin ikävän ihmisen. Kaikki kiukuttaa ja harmittaa ja mikään ei huvita. Onneksi minua on siunattu kärsivällisellä ja muutenkin hyvällä puolisolla. Eilen illalla kävin ihan yksin ruokakaupassa ja että se oli kivaa! :)

Mitä kuuluu Lempparille & Pönksylle?

Remontoijille / rakentajille hurraa-huutoja! *ojentaa kunniamerkkejä*

Tepsukka, kiva kun työ- ja hoitokuviot järjestyivät!

Saamuska, oletko nähnyt Pyörskyä? Sanoi tulevansa teidän tytön luo leikkimään :)

Ruoka on valmista, menen.

että sitä nykyään jännää, että pinoutuuko Mimmu tänään vai ei!

Unettomlle, Simamille, Keilinille, Enkelille ja Ynikselle säkillinen unihiekkaa koko perheen käytettäväksi!

Aavis, miten laiha sinä olet oikein ollut ennen Mottia??? Kun kerrot ettei mikään mene päälle. Alaosan löydän onneksi helposti häihin. En ostanut Siniä odottaessanikaan äitiysvaatteita. Kuminauhavyötäröt kun ovat olleet, minulla, pitkään pop, niin housuissa kuin hameissakin. ;-) Mutta jokin tunika voisi olla kiva. Halensilta löysinkin, mutta isoin koko oli 54 ja taulukoissa oli että se sopii vyötäröön joka on 116cm, höh, olen jo nyt isompi. :-/ Jatkan etsimistä. Motilla koittakoon nopeasti terve kausi (joka jatkukoon pitkään), niin että pääsette meillepäinkin! Kavereista, Voi että ärsyttää ihmiset jotka odottaa yhteydenottoa, tekemättä itse mitään asianeteen. Juurikin yksi kavereistani oli tuohtuneena ripittänyt äitiäni kun Lila ei pidä häneen mitään yhteyttä... Päätin yli 6kk sitten että ei väkisin, ottakoot hän yhteyttä minuun. Kyllästyin soittelemaan. Ja minä sitten kuuntelin kun äiti ripitti minut, kun en vanhaan kaveriini yhteyttä pidä.. Että näin.

Hilun huuleen turvotusta vähentäviä säteitä! *****

Voi kun jaksaisi tehdä Mimmulit ja lähteä rintaliiviostoksille. Mies jo huomautti että rinnat pursuaa yli liiveistä. Ei näytä nätille, mutta kun vain saisi aikaiseksi lähteä niihin kamaliin kuumiin koppeihin sovittelemaan liivejä..

Sini ymmärtää Ei-sanan. Päivästä riippuu aiheuttaako Ein sanominen minkälaisen reaktion. Välillä siirtyy nätisti tekemään jotain muuta ja välillä alkaa parkua niin että ikkunat helisee. Kuuma on sana jonka uskoo aina. Takka opettanut, onneksi ilman pahoja palovammoja.

Huomisen suunnitelmat edelleen hieman auki. Sini oli koko päivän kuumeeton, mutta illalla oli hieman lämpöä. Siniä alkaa jo selvästi tämä sisällä nököttäminen tökkiä. Tai Sinihän viihtyy sisällä mutta kyläillä täytyisi tai vieraita täytyisi olla, että neiti viihtyisi. Ei kummempia, miehen kainaloon suunnistaa hän.

Lila75

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nea kiukkusi eilisen päivän hampaita. Tulis nyt kaikki kerralla, et pääsis tästä tuskasta! Illalla käväsin Nean kanssa kaverin luona kylässä, jolla ei ole lasta ja tavaraa paljon joka puolella. Oli vähän stressaavaa, kun sai koko vierailun vaan juosta tytön perässä, joka teki pahojaan.

Uuteen vuoteen tuli muutos, mennään sittenkin kylään tässä lähellä asuvan kaveripariskunnan luo, mukavaa! Mies aikoo ostaa muutaman raketin ja syödään ja jutellaan.

Mies jäi tänään kotiin sairikselle, selkä kipeä. Saatan päästä päivällä keskustassa käymään Nean unien aikaan, jospa se ulkoilupuku löytyis!

Vähän rasittavaa on kyllä toi ulkoilu, kun ei oo siellä sellasta ystävää puistossa- Vähän väkeä ja Neakaan ei viihdy. Edelleen haaveilen, et päästäis asumaan lähemmäks Jatua! :)

Tomera, Nealle sopii tavalliset maitotuotteet. Mä oon antanut gefilus-maitoa. Nea tuntuu tosiaan olevan kiinnostuneempi juttelusta, kuin kävelystä, mut saas nähdä miten käy. Lomalla lueskelin miehen vauvakirjaa, josta selvisi, et mies oli ollu 1v4kk kun oli lähteny kävelemään.

Tunteista, mä oon tosi huono näyttämään neg. tunteita/puhumaan niistä. Tosin míehen kans vähän eri juttu. Mut kotona opittu liika kiltteys jyllää.. Tosin on siinä hyvät puolensa, että mietin aina asiat, et miltä toisesta tuntuisi, enkä siis koskaan päästä karmeita asioita väärällä tavalla julki. Mut olis hyvä oppia pitämään puolensa ja puhumaan neg. asiat läpi. Elämäkin olis helpompaa...

Alli, Nean rytmi. Herää n. klo 8-9 välillä, syö, ulkoilu. Ruoka klo 12-13 välillä. Päiväunet klo 14-16, välipala. Klo 17-18 välillä päivällinen. Iltapala klo 20 ja nukkumaan klo 22 viimeistään. En pidä tästä rytmistä, kun haluisin Nean nukkumaan yöunille aikaisemmin, mut ei oo onnistunut rytmin siirto. Aiemmin meni nukkumaan 20-21 välillä ja siinä jäi paremmin omaa aikaa..

Voi kun tuntuu kurjalta kaikkien teidän puolesta, joilla sairastelua kaiken aikaa..osaisinpa auttaa! Kovasti voimia ja jaksamisia!

Mimmuli, ihanaa, et teillä rakennus hyvällä mallilla! Toivottavasti stressi hellittää! Sitten kun jaksat, olisi ihana nähdä! :)

Jatu, toivottavasti teilläkin helpottaa ja asiat lutviutuu miehenkin kanssa. Voimia väsymykseen! Kunpa typy jo paranisi! Yritetään ens viikolla nähdä! :) Tuli mieleen, et hankipa se mikki koneeseen, ni voitais skypen kautta jutskata päivät pitkät ja purkaa tuntoja!

Mut nyt lopettelen. Mies lähti vielä nukkumaan ja Neakin vielä unessa, mut eiköhän tuo kohta heräile. Mukavaa viikonloppua jokaiselle!

Enkeli1 ja Nea

Löysin, mitä etsin: Nöösälle bodeja ja itselle riippuvien rintojen kannattimet. Yksi vikaostoskin tuli. Nöösälle ostetut lappuhaalarit oli ensinnäkin pienet (ei varpilla ole niiden koko 74 vaan 62-68) ja toiseksi niiden avausmekanismi oli ihan kamalan hankala. Ei edes olleet alennuksessa, joten täytyy palauttaa. Parasta koko reissussa oli ihana seura. =) Pääsin myös Sanomatalon kanawrappeja ja herkkuja syömään. Nam!

Kiitos lihomissäteistä! ;) Tänään todellakin on pidetty tästä puolesta huoli. Vielä kerran nam.

Meille iski yllättäen raksavapaata, kun mies tuleekin aikaisin kotiin ja sitten kauppaan ostamaan uudeksi vuodeksi ruokaa ja pari rakettia. Meillä uv vietetään yllätys, yllätys raksalla. Iltasella ammutaan muutama raketti ja sitten Nöösä nukkumaan ja me ehkä katsomme herkkujen kanssa jonkin leffan. Toivottavasti löytyy vuokraamosta jotain kivaa, ettei tarvi turvautua tvkakkosen saksalaiseen laatudekkariin. ;)

Enkeli: Seuraavat kaksi viikkoa on vielä miehen loman vuoksi päivät tosi kiiruita, mutta sitten ehdimme kyläilemään. Katsotaan lähempänä. Todellakin olisi kiva nähdä! =) Jaksua!

Kaikki yksinäisyydessä tuskailevat, ymmärrän teitä. Ihan tässä meidänkään lähellä ei asu ketään. Hyvän päivän tuttuja on tullut kerhoista ja leikkikentältä. Onneksi muuten on ihania mammakavereita ja muita kavereita, joiden kanssa voi sopia tapaamisia ja kyläillä puolin ja toisin. Jaksua arkeen!

Tea: Mukavaa, että työ- ja hoitokuviot selkeytyi ja ratkesi mieleisesti. Pupuenergiaa ja plussaonnea.

Ankkkis: Jaksua ja paljon haleja uuteen vuoteen! Meillä sama tilanne juhannuksen kanssa.

Jatu: Jaksua ja haleja. Täällä toinen, jolla oma-aika kortilla.

Vaippag: Meillä käytössä Liberon housuvaipoista pienin koko 7-11kg ja liberon teippivaipoista 7-14kg. Tyytyväisiä olemme.

Oih, sain äsken yllättäen suukon Nöösältä. *iloinen ja täynnä rakkautta oleva huokaus*

Mimmu: Onneksi ei sattunut mitään vakavaa. Täällä jännitys tiivistyy kanssanne. Jaksua. =)

Alli: meillä unirytmit ja muutenkin rytmit melko sekaisin. Tämän hetken rytmi: Herätään aamulla 8.30-9.30, syödään ja ulos, ruoka 11-12, matkalla rakennukselle Nöösä nukahtaa ja nukkuu hyvässä lykyssä tunnin (jatkaa unia rattaissa), välipala 14-15, kotiin ruoaksi 17 (matkalla saattaa nukahtaa toisille unille, jos aiemmat unet puolituntia), leikkiä/ulkoilua, iltapala 19.30, iltatoimet, Nöösä nukahtaa 21.30-22. Yöllä herätyksiä 2-5.

Kengät: riippuu mallista 19 tai 20.

Jospa sen lelu/leikkig:n joku päivä ehtisin. Nyt pitää mennä tekemään Nöösälle kasvispihvejä.

Jaksua ja haleja!

-Mimmuli ja Nöösä

Tuntuu, että on aikuisia jotka menee joka vaivasta lääkäriin. Joskus tuntuu, että itsekin olen jo kuuluisa paikalisessa tk:ssa, vaikka vähän käydään (kertoo enemmän perheen terveydestä). Sitten on niitä jotka ei mene, vaikka aihetta ois.

Appiukko oli tehnyt mutkan Peijaksessa tänään, kun on kärsinyt liian alhaisesta verenpaineesta ja tk suositteli menemään sinne. No, ryysis on arvattava. Appiukko ois sen sijaan tarvinut apua ehkä jo aiemmin. Anopin sisko (sairaanhoitaja) sanoi, että on todella liian alhainen verenpaine ja sen takia appiukko viimein koitti edes hakea apua. Väärästä paikasta vaan! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Ylipainosta huolimatta on ihmeellisen terve mies.

Jotenkin itsellä on nykyään enemmän sellainen olo, että parempi selvittää taudit ja oireet kuin arvailla itse.

Hyviä iltoja, menen kuorsaamaan (tai valvomaan:)

T: Ynis

MLL hoitajaa suosittelen! Ikinä ei tiedä millanen tulee, mutta voi kokeilla eri hoitajia. On ihanaa, jos löytyy kiva ja voi hyvin mielin jättää lapset muutamaksi tunniksi hoitoon. Eikä ole kauhean kallistakaan. On myös hoitajalle tosi kivaa, jos on joku perhe missä voi käydä " säännöllisesti" . Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa:)

Minä tässä kämpässä ekana talvena kokeilin luistimia kerran. Viime talvi meni jotenkin ohi ja jääkin oli kunnossa aika vähän aikaa. Luistelu on ihan ok, vaikka olen tosi surkea siinä. Nyt ois vaan hyvä tilaisuus tehdä edes jotain joskus oman kunnon hyväksi, kun jää on vieressä. Olen muuten kerran karibian risteilijällä luistellut:) Luistimet oli karmeat ja laivakin hieman keinui! Piti allekirjoittaa sellainen lappukin, että olen itse vastuussa hommasta:) Oikein jenkkityyliin.

Siis Keilin, aiheesta kirjoitat eikä mitään aiheestakin... en tod tarkottanu että kirjotat ilman syytä negatiivisesti (voiko vaikeammin enää sanoa)

Hilu- jolla ei ole kirjoitettu sana hallussa

Allille ystävyydestä ja yksinäisyydestä vielä..Mulla oli pojan aikaa paljonki kavereita tästä läheltä,sattu muskariin hyvä porukka,nyt kaikki muuttanu pois..Nyt ei läheltä ole löytyny ja meilläkin sama ongela et typy nukkuu vaa omas sängys ja autoakaan ei ole ni lähteminen vähä hankalaa..Sit jos otan pojan mukaa ja sille ei ole kaveria ni ei siitä mitää tule,sit jos yritän käydä ku poika on tarhassa ni ainakaa ei ehi enne unia kävästä missää...Tulee aikalailla täällä kävästyä pitkin päivää.

Jos jatkas hommia,poika kattoo rölliä

jatu

2 koneellista pyykkiä viikattu kaappeihin. Yksi koneellinen pyörii rummussa, yksi koneessa ja vielä yksi koneellinen odottaa pyykkikaapissa. Päätin sitten päästä urakasta kerralla eroon. Hajoaakohan pesutorni tollasesta rumbasta? Onneksi sulake just kestää, kun yleensä kone linkoaa vasta siinä vaiheessa, kun rumpu on jo lopettanut (jos yhtä aikaa laittaa päälle ne).

Ärsyttää.... Mies " puhuu" tuolla toisessa huoneessa duunikaverinsa kanssa puhelimessa, enempi vois sanoa et huutaa :( Suunnitteli tossa lähtöä johonkin, menis jo!!! Saisin rauhan...

Pistin miehen hakee reimatecin (122cm, löytyy siis T@hti!!) poitsulle ensi talveksi. Oli 30% ale Jesper Juniorissa. Silti hinta 101e. Huh. Ite olisin hakenu remun, jatu kiitos, mut tuon sai mies nopee haettua... Sassalla onkin valmiina ens talveksi 92cm reimatec jonka ostin tammikuussa harrastushallista 49eurolla!!!!!!!! Sanoisin et aika hyvä diili oli se! Sassalla on nyt 86cm reimatec, kaverin muksun vanha. On silleen reilu et olisin ostanu 80cm mut en tietty viittiny ostaa uutta kun tuo oli lähes käyttämätön, muistaakseni pesty kerran. Piti sitä silleen mulle, parempana haalarina :) Hieno homma.

Viime yö oli surkea nykymittapuuhun verrattuna :(

Sassa nimittäin latisti eilen ite itelleen karjalanpiirakkaa :( Ekaks veteli aamusella pojan aamiaisjämä-karjalanpiirakkaa pöydältä kun mun silmä vältti ja illalla jatkoi latistusta roskiksesta...

Oon ottanu roskiskaapin ovesta kahvankin pois mut silti vaan saa oven auki ja sieltä poitsun jämiä veteli :(( Oli aivan kauheet paska-äiti -fiilikset kyllä. Itkin oikeesti silmät punasiks... Yhdet ripulit tuo teki eilen päivällä ja sit yö meni vajaa kahden tunnin välein huutaen... Toivon TOSIAAN parempaa ensi yötä!

Hei, ootte oikeesti ihania! Sydäntä lämmittää kun vähän väliä luen viestejä joissa kirjoittelette Sassan syömisiin/syömättömyyksiin liittyviä asioita! Kiitos!

Ja kiva Mimmuli että olen voinu olla avuksi. Ruokapäiväkirja on tosiaan hyvä juttu. Suosittelen sitä edelleen jos joukossa joku vielä sellasta tarttee...

Ai juu, syy miks en eilen ehtinyt sitten enää kirjoitella vaikka oli tarkoitus: Siirrettiin meidän vauva poitsun huoneeseen... Oikeestaan enempi poitsun vuoksi. Itelle tuli vähän surumieli... Poitsu on ihan onnessaan ku sisko nukkuu samassa huoneessa.

Poitsu nukku muuten viime yön EKAA kertaa ainakin yli puoleen vuoteen omassa sängyssään illasta aamuun!!!!!!! Siis hallelujaa astmalääkkeille! Oli tosi tarve, surullista vaan että vasta nyt tajuttiin :( No, pakko ajatella että parempi myöhään ku ei milloinkaan...

Astma on muuten kuulemma paljon ali-diagnosoitu sairaus. Siis moni, moni kärsii siitä kun ei ymmärretä tutkia tms. Eli varmaankin monet yö-kulkijat, liikunnasta " tykkäämättömät" jne lapset saattavatkin kärsiä ko. sairaudesta... Siis ihan " kotilääkärin" mietteitä täällä taas vaan ;-)

Miestäni olen koittanut patistaa nyt tutkimuksiin. Merkit on hyvin hyvin selviä. Mut ei tuo tunnu näkevän. Eikä uskovan vaikken oo väärässä ollu vissiin montaakaan kertaa vuoden aikana........

Lähtihän se mies ja nyt on rauha maassa. Toivottavasti ipanat nukkuis. Et sais OLLA.

Jos lopettaisin välillä.

Ootte ihania!

Kerppu, puheripulin vaivaama ;-)

Luistelemaan!!En muista millo viimeks oon luistellu,ei ole kyl luistimiakaan,mutta jos siltä tuntuu ja ulos pääsee ni pitäs vaa lähtee!!

Joulukuusi:meillä teko sellanen,joten ei neulaset niin lähe(kissa kyl repii niitä) mut alhaalla nauhaa ja kynttilöitä muuten on koristeet aika yläpainotteisesti.Tänää just sitä kattelin et onpa kaunis..Mun vanhemiilaki typy sano pa ja sit paiskas pallon lattialle ;-)

Voi Mimmu ku on jänskää..jos vaavi pelätyy paukkuja ja päättää tulla ulos uudenvuodenyönä..

Mä ostin raketteja,kumpillä.Ikinä en ole ennen ostanu..Sanoin et minkäikäset lapset ja jotain ei hirveen kallista pitäs saada!Huomenna selvii tulos.

Isi leikittää lapsia ja mä täs laittelen kämppää kuntoo..

Selasin tänää H&M:n uutta kuvastoo ja " voi ku ois kesä" .Siel oli monta ihanaa vaatetta mitkä tahon ja ne näyttää hyvältä mun laihemmassa kesäkropassa...hah haa :-D Mut tekis mieli tilata,vaik tänää maksoin jonkun laskun enkä edes muista et mitä.Mä oon löytäny ton kuvastoshoppailun uudestaa ku kaupoille pääsy on nii hankalaa.

Olen alkanu harkitsemaa MLL:n hoitajaa...kerran kuussa miehen kans leffaa,syömää tai vaa kaupoille ois aika ihanaa..ja tarpeenkin!!mut harkinnassa vasta..mut poika on jo 5½v ni se kyl osais kertoo et millanen hoitaja on ollu.

Mul on puheripuli..oon ikusuuden ollu vaa miehen ja lasten seuras(jouluna nähtyjä vanhuksia ei lasketa)...junassaki piti höpötellä viereisen äidin kans niitänäitä..

nyt tän kämpän kimppuu,tänää siivosin ja ei uskos!

jatu

Pilelle:Hakiksessa kävin ja kaikki topat oli alessa,(ainaki mun oli koska pojalle ehdottomasti puku..Puku tummansininen,kirkkaansinistä edessä ja keltanen huppunsisävuori..Mietin kyllä et seuraava sitte housut ja takki koska mun pieni on sillon jo koululainen...niisk...(pärjätään 2vuotta puvulla)

Lapset alkaa olla kunnossa,ei taideta enää uusvuosiseuraa saada vaik nyt ois voinu pyytääki :-( Mut toisaalta usein on oletu keskenämme lasten syntymän jälkee.Silloisesta kaveriporukasta me saatii poika ekana,muut oli suunnilee sinkkuja vielä ni jotenki " tiputtii" porukasta.Nyt ne joil on lapsi on muuttanu pois tai on vaa vieraannuttu vuosien varrella...Tylsää!!!Ymmärrän Ankkiksen haikeuden...

Typy riisuu itteesä,mennää pesulle..siivouspäivää vietetää minä+muksut

jatu

Mies pilas omalta osaltaan sen matkan sanomalla ehkä sata kertaa, ettei kannata enää ikinä lomailla lasten kanssa. On juuri sitä tyyppiä, että voi sanoa noin yhtenä päivän ja mitätöidä sen seuraavana. Minä taas en kestä noin radikaaleja mielenilmauksia. Mutta ois ihana reissu kahdestaan rauhassa! Ehkä vielä joskus!!! *vaipuu haaveisiin*

Jos tää hoitaja teidän lähellä on vielä MML:n listoilla, niin pitäis olla " varma nakki" . Jos ei siis päivällä väliä. Ei muuta, kun soitat ja kysyt! Mitä mies on mieltä?

Typy tahto suihkuu,tottu et ku oli räkänen suihkuteltii aamuinilloin ni ois huuto tullu jos en ois vieny suihkuu...

Tänää typy nukku 15yli 9 asti ja poika nousee ite kattoma ohjelmii,mut mä heräsin puol8!!Kissa metelöi parikertaa ni se sai mut ärsyyntymää ja enää en unta saanu!!Ärsyttää ku jouku pikkujuttu saa unen katoamaa!!

Haalareista vielä..pojalla nyt remu110 ois tahtonu 122 mut ei ollu ni toin 128 ja ei se paha ollu..poika jotain 112cm...Typyllä baby Jonathan 86 ja pienempi ois varmaa nihkee..viimetalvena jo ostin reiman92-siihen hukkuu nyt...

Antasko lapsille aamupalaa....

jatu

Suklaa auttaa tunnetusti, mutta ette tiedäkään mitä äsken tein:) Heitin luistimet jalkaan ja köpsyttelin viereiselle kentälle testaamaan taitojani. Hih, olinpa näky:) Jalat hyytyi heti oudokseltaan ja luistimetkin on vuodelta 1 ja 2 ja erittäin huonot ja jäykät. Kauaa en ollut, kun naperot (mun mielestä vielä naperoita) heitteli papaatteja siellä jäällä minne sattuu.

Ihanaa, kohta voi ruveta lasten iltatoimiin!

Niin äkäisesti nuo meikäläisen aikaisemmat synnytykset on lähteneet käyntiin.

Joo, kiire oli muka päivällä. Miehellä siis, ei minulla (minne se kiire muka valmiissa maailmassa?). Huohotti jo tuossa selän takana, sillä oli kiire kauppaan - juu, siis kauppaan kiire miehellä joka vihaa shoppailua. Ja muka vielä väitetään että naisia ei voi ymmärtää... Mutta mun piti vielä äkkiä ilmoittaa teille olevani paikalla, kun tiedän että moni siellä odottaa jakautumisuutisia. Kiitos tuestanne, sistersit!

Selkä on ihan älytsin kipeä, samoin vasen ranne kyynärpäähän asti ihan mustelmilla, oikea nilkka myös musta. Mutta aikamoinen kuiva koski oli kyllä. Vaarallisia nuo portaat, eikä näköjään pelkästään lapsille. Itse muistan kyllä aina hokea pojille, että varovasti portaissa, ja sitten itse menen ne könyämään. Toiv vahingosta viisastuu.

T-P ;meillä T on vetänyt kanssa selälleen syöttötuolin kanssa monen monta kertaa. T kun vielä sitten kiipeää syöttötuoliaan pitkin keittiön pöydälle heti kun silmä välttää. Onneksi ei oo mitään pahaa vielä sattunut, lukuunottamatta kamalaa huutoa ja kuhmuja.

Mimmulille raksaintoa! välillä on ihan hyvä pitää välipäiviä koko touhusta, tekee hyvää!

Ja sairastupiin edelleen parantumissäteitä.

Sitä on pitänyt kysymäni, onko teillä joulukuusen koristeet saaneet olla paikallaan? Kun meillä kuusen alaosa on riisuttu jatkuvasti. Palloja lattialla, enkeleitä lattialla, nauhan pätkää suussa, neulasia jokapailassa, T kuusen alla räpläämässä vettä kuusen jalasta... Hermot meinaa mennä, siksipä olenkin nostanut kaikki koristeet lähelle kuusenlatvaa. Joten voitte kuvitella, minkä näköinen kuusi meillä on, kun alhaalla ei ole koristeita ja latva notkuu koristeiden painosta ;D

Ja siitä EI- sanasta. Ei tahdo mennä perillle. Paitsi kaksi asiaa uskoo, kynttilään Ei kosketa kun se on " poo" , samoin takka on " poo" . Poo= poppa eli kuuma. Mutta muuten on sama kun ei sanoisikaan ei... kova päinen jäbä.

Nyt mies-ihanainen on poikien kanssa ulkona ja tämä äiti saa roikkua siis ihan vapaasti netissä tai surffata tv-kanavilla. Harvinaista herkkua. Nautin siis hiljaisuudesta.

Vieläköhän muuta piti kommentoida? Ei vissiin.

Mimmu, edelleen 39+5. Saisi mennä vaan ens vuoden puolelle...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat